Arkadaşlar nolur yardım edin

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve linda_35 tarafından 13 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. linda_35
    Offline

    linda_35 Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hergün düzenli yürüş yapsam diyetle birlikte günde 1000-1500 kalori yürüyerek versem acaba hızlı zayıflarmıyım nolur cevapsız bırakmayın
     
  2. Setenay
    Offline

    Setenay Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    742
    Beğenileri:
    302
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Hızlı zayıflamak :mad:
    Eğer verdiğin kiloları fazlasıyla geri almak istiyorsan, sen bilirsin...

    Bak, ben de kilo aldım, ama bu bir süreç.
    Amacın sağlıklı gıdalarla sağlıklı ölçüde beslenmek olsun. Başka bişey değil.
    Spor yap, kasların için, kalp sağlığın için...

    Mantığını yenilersen ve daha kaliteli bir hayat tarzını benimsersen, zaten zayıflamış olacaksın ve mutlu hissedecksin.
    Kasmadığın için de ikide bir tartılıp hayatını cehenneme çevirmeyeceksin ;)
     
  3. linda_35
    Offline

    linda_35 Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Doğru söylüyosun tamam ama ben sadece merak ettim lütfen günde 1000-1500 kalori yürüyerek zayıflarmıyım sadece onu söyleyin hızlı olumu sadece bunu cevabını istiyorum lütfen
     
  4. myigit1
    Offline

    myigit1 Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba,
    Eğer yapabilirsen koşu yap. Daha etkili etkili sonuç alırsın, bence en iyi kilo verme egzersizidir.
    Kolay Gelsin.
     
  5. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    high intensity interval kardiyo minimum kas kaybı ile kısa sürede maksimum yağ yakmayı sağlar ama bunun için kardiyo altyapısı gerekli. kilo verme konusunda forumda çok yazı var ama bir tavsiye yemeklerden önce alınacak bir bardak ılık su süreci hızlandırıyor (iyi bir diyetisyen önerdi)
     

Sayfayı Paylaş