Arkadaşlar L-Carnitine hakkında

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve kareem said tarafından 4 Kasım 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Öncelikle herkese selamlar, ben 21 yaşındayım 13-14 yaşımdan beri aralıklı olmak üzere body yaptım ama düzenli yapmadığım için kas kütlesi ile birlikte baya da bi yağ kütlesine sahibim. Fitness salonuna yazılacağım en kısa sürede ve bu yağlardan kurtulmak istiyorum. Boyum 1.78 kilom 93 bi arkadaşım L-carnitine kullanmamı tavsiye etti, sizce hangi markayı almalıyım? Kesinlikle etkisi olacak bi marka almak istiyorum, çünkü boş yere para vermek istemiyorum ve internette hangi siteden uygun fiyata alırım. Cevap vererek yardımcı olacak herkese şimdiden teşekkürler...
     
  2. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Arkadaşlar yok mu yardımcı olabilecek birisi?
     
  3. LightWeight
    Offline

    LightWeight Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Öncelikle sıkı diyet ve cardio ile L-carnitine ihtiyac duymadan yağlarından kurtulabılırsın. yok ben kesin alıcam dersen hard-line likit tavsiye ederim. ayrıca nickine hürmetle selaam aleykum bıradaaa .)
     
    kareem said bunu beğendi.
  4. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Peace be on to you my brother :) Cevap verdiğin için sağol, merak ettiğim şey, bi etkisi olmaz mı diyosun yani? Diyet ve kardiyo yanında bir de l-carnitine kullansam çok daha hızlı sonuç almazmıyım? Eğer pek bi etkisi olmayacaksa bi dünya para vermek mantıksız sanırım.
     
  5. LightWeight
    Offline

    LightWeight Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Dediğim gibi çok temiz bir diyet ve sıkı cardio ile beraber kullanırsan tabiki kilo vermeni hızlandırabilirsin. Bir faydasının olabilmesi için tükettikten kısa bir süre sonra cardio yapman gerekir.Antrenman yoksa l carnitinde olmasın .)
     
  6. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    l-carnitine'i aldıktan 30-45 dk sonra kardiyoya başlamış ol.
    bir de yanında iki havlu ya da iki tişört olsun
    deli terletiyor :)
     
  7. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Peki uygun fiyatlara bulabileceğim internet siteleri var mı bildiğiniz? yabancı sitede olur ama kargosu pahalı olmasın
     
  8. joker23
    Offline

    joker23 Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    forumu araştırsaydın onlarca cevap bulurdun arkadaşım her soruna yanıt var bu forumda. .
     
  9. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    en ucuzu hepsib... sitesinde
     
  10. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Haklısın biraz daha araştırıp sonra döneyim bu başlığa

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:59 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:57 ----------

    Orda pahalı gibi geldi bana sanki supplementler.com daha ucuz, sen hangi markadan bahsediyosun?
     
  11. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    "tr-power" aldım...
     
  12. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Arkadaşlar Nitroful marka Likit L-carnitine 28 tlye bulsum 1000 mg 1000ml sizce de çok ucuz değil mi bu marka hakkında bilgisi olan var mı?
     

Sayfayı Paylaş