Arkadaşlar bi bakıpta yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden sağolun

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve fatal_stroke tarafından 29 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. fatal_stroke
    Offline

    fatal_stroke Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben body-fitness a başlayalı yaklaşık 3-4 gün oluyo yani daha yeniyim ve en çok merak ettiğim bi soru var arkadaşlar ben 15 yaşındayım boyum 1.70-1.71 civarı bişey kilom 78-80 arasında değişiyo arkadaşlar soruma gelince diyelimki ben 2-3 ay body-fitness yaptım ve daha sonra bıraktım vücudumda sarkma olurmu ve boyumun uzaması durumu (halter çalışmıyorum )

    arkadaşlar bu arada hocamın yaptığı programı uyguluyorum ve bu programa göre 1 gün 15 dk koşu 15 dk bisiklet felan yani bi gününde genelde kalori yakmaya yönelik diğer gün ise bautterfly felan yani 1 gün fitness 1 gün ise (halter felan dışında ) böyle hafif ağrılıklar var

    sizce 2-3 ay sonra bırakınca sarkma olurmu lütfen cevaplarınızı bekliyorum !!!!:confused:
     
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    biraz forumu arastirsan:confused:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş