ARKADAŞLAR YARDIM EDİN LÜTFEN

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve uyksuz tarafından 9 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. uyksuz
    Offline

    uyksuz Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar 194 boyum 96 kilom var ben vucudumun yağ atıp nispeten çok olmasa da kas yapmasını istiyorum.
    Spor salonuna daha önce hiç gitmedim gitmeyi düşünüyorum şu anda güzel bir yer arayışındayım.
    Spor salonunda hangi aletlerle uğraşmalıyım kaç dakika uğraşmalıyım benim yüzümde filan yağ yok genelde göbek çevresinde ve basen çevresinde
    bilgisayarcıyım bu yüzden sürekli bilgisayar başında oluyorum. Bana günlük bir spor ve ya diyet programı verecek arkadaşları bekliyorum isterseniz faceden ekleyebilir isterseniz yorum olarak ekleyebilirsiniz
    Güvenlik Kontrolü Gerekli | Facebook
     
  2. HuzursuzRuh
    Offline

    HuzursuzRuh Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Danışman
    Yer:
    İzmir
    Dostum benzer arayışlara ben de sahibim , vücut geliştirme anlamında acemiyim ama sporcu geçmişim ve beslenme bilgimle yorum yazmak istedim , başlangıç programı önemli olduğu için senin vücudunun kaldırabileceği sınırları başlayacağın salondaki hocaların daha doğru bulması mantıklı olan , bence sana yazılacak programı burda bu sporda uzman arkadaşlara sorup yorum alman daha güzel olur , söylediğin gibi az hareketli yaşantı genelde göbek ve kalça ağırlıklı yağlanmaya neden oluyor , kilo almak ya da vermek senin günlük harcaman gereken kalori miktarındaki kısıtlama ya da artışa bağlı olduğu için ve yağ kütleni azaltarak kas kütleni arttırmayı aynı anda istediğin için alman gereken kalori miktarı düşürmeden protein miktarını arttırıp yağ miktarını düşürdüğün beslenme düzenini önerebilirim , örneğin dengede olması için 2 bin kalori alması gereken birisine kas kazanması için 2.400 kalori alması zayıflaması için , 2 bin kaloriden daha düşük diyetler önerilmesi gibi , yağ yakımı da istediğin için amacı kas yapmak olan birisi kadar kas kazanamayacağını düşünüyorum ama mevcut yağları eritirken mümkün olduğunca pozitif bir süreç geçirebilirsin , daha farklı yöntemler önerebilecek deneyimli arkadaşlar da umarım yorumlarıyla zenginleştirirler konuyu :)
     

Sayfayı Paylaş