Arka Trapez

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve himrkolo tarafından 2 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. himrkolo
    Offline

    himrkolo Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2010
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Afyon
    Trapezin arka kısmını sırtta kalan . tepecik tepecik cıkan kasları nasıl etkili bir biçimde cıkartılır. yada özel bi tekniği varmı . ısrarla orayı calıstırcak. Upright rowlar
    seated rowlar ve face pull hareketlerini denedim . 2yıldırr bi sonuc alamadım oldukca zayıf kaldı
     
  2. mmayg
    Offline

    mmayg Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    masabaşı iş
    merhaba, tek kol dumbel row, ve eğilerek yana açış etkili olur düşüncesindeyim.
     
  3. k.b.
    Offline

    k.b. Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    dumbell shrungs.
     
  4. SPARTACUS5
    Offline

    SPARTACUS5 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Doctor
    Yer:
    İstanbul
    Her ne kadar shrugs ve upr. row trapezin temel hareketleri gibi görünse de, tam olarak bahsettiğin bölge için dumbell rear raise tavsiye ederim,özellikle ağır kilolarla baskı büyük oranda o bölgede oluşuyor,omuzdan kayarak.
    Deadlift yaparken üst sırtını yay gibi yaparak omuzları geriye çekmenin de faydası olacaktır.
     

Sayfayı Paylaş