Arka Kolu Bu Şekilde Çalışıyorum [YARDIM]

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve zero59 tarafından 16 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Arkadaşlar 6 Aydır Sporcuyum Yaş 16 Kilo 59 Boy 1.75 Çok Zayıfım Boya Göre Şu Şekilde Çalışıyorum Yapacağım Birşey Varmı Sıralamada Falan Sıkıntı Varsa Yardımcı Olursanız Sevinirim.

    4 X 8 PUSHDOWN TRİCEPS
    4 X 8 ONE DUMBLE TRİCEPS
    4 X 8 KİCK BACK
    4 X 8 DİPS TRİCEPS ( 1 Hafta Yapılacak 1 Hafta Yapılmayacak )
     
  2. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    eğer verim aldıysan devam et ama benim verim aldıgım ve önerdigim bikaç hareket var :
    Close grip bench press , lying french triceps extension hareketleri ve revers pushdown hareketini tavsiye ederim gerçekten verim aldım ve tekrar sayıları bence triceps için az en azından piramit uygulayabilirsin 12 10 8 şeklinde veya direk 3x12 şeklinde yapıp 4 hareket. yada 3 hareket yapıcaksan 4x12 veya 12-10-10-8 gibi..
     

Sayfayı Paylaş