ARA ZAMANLAR ve AĞIRLIK SİSTEMİ 3x8 4x8 4x10 4x12 sistemi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Erdic tarafından 23 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Erdic
    Offline

    Erdic Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selamun Aleyküm
    Tecrübeli Arkadaşlarıma Bir Sorum Olacak

    1-Öncelikle Zamamla Alakalı ?

    a-Setler arası dinlenme süresi ? 3x8 4x8 4x10 4x12 gibi
    b-Hareketler arası dinlenme süresi ? Göğüs Açış,Üst Göğüs,Alt Göğüs,Pullover gibi vs hareket araları dinleme?
    c-Bölgeler arası dinlenme süresi?Göğüs bitti sıra kolda kola geçmeden ne kadar ara zaman ?

    2-Tek Ağırlık Takib Ederekmi yoksa ?

    a-Göğüs açışı 4x8 yaptım geri kalanlar içinde aynısımı geçerli yani 4 setin 4 ünüde 30 kilo ilemi yapayım yoksa 1.set 10 2.set 20 3.set 30 4.set 40 mı ?
    b-12-10-10-8-6 sisteminde ağırlık arttırıldığı bir gerçek ama kütle sisteminde 3x8 aynımı kafama bu takıldı aynı olmamalı diye düşünüyorum ?
    c-amaç ilk set en ağırla devam edip hepsini en ağırıyla yapabilmekmi önemli olan kütle sistemi olan 3x8 4x8 4x10 4x12 lerde ?


    TECRÜBELİ ARKADAŞLARDA CEVAP BEKLİYORUM
    ŞİMDİDEN SAOLUN
     
  2. emclord00
    Offline

    emclord00 Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    569
    Beğenileri:
    301
    Ödül Puanları:
    73
    aleyküm selam.
    Kendi sistemimi yazayım. Setler arası 30sn -1dk arası. Egzersizler arası bir dakika civarı. Kas grupları arası cok onemli 10 -15 dakika bekliyorum pompalanan kan iyice dağılsın diye.
    Ağarlığıda arttırarak git. Piramit yapıyorsan ( 12-10-8-6) arttırarak git. piramit sisteminde adeleyi genişletir büyütürsün. Kütle programı dedigin toplama programında ise örneğin 4x8 yada 8 - 8 -6 -6 girebildign kadar ağır giriceksin yine arttırabilrsin, zaten mantık adeleyi şaşırtmak. bu programlada genişleyip büyüttügün adeleyi dolduruyorsun. ( DİYE BİLİYORUM ) ve ben 2 ay piramit 2 ay kütle programı uyguluyorum. kolay gelsin . .
     
    Son düzenleme: 24 Şubat 2012

Sayfayı Paylaş