Antrenmanda tekrarların ozelliği?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve FastFit tarafından 15 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. FastFit
    Offline

    FastFit Üye

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Beyler yardımcı olursanız sevinirim.Kas gelişimi için tekrar sayısını 5-6 tutup 7-8 set yapın diyor savaş cebeci hoca.Başka popüler fitness sitelerinde hipertrofi için 10-12 tekrar 4 set uygun diyorlar.Nasıl yapsak bilemedim işin içinde çıkamadım.
     
  2. alpaslanözden
    Offline

    alpaslanözden Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2014
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sağlık memuru
    Yer:
    didim
    yeni başlamışsanız tekrarları yüksek tutup az ağırlıkla dayanıklılık ve sağlamlık arttırın bence. 2-3 ay geçip ilerledikçe ağırlık tatmin etmedikçe limitlerinizi farkedecek mesela 15kg ile curl yaparken 8 defa kaldırabiliyorum ama 9. olmuyor dediğinizde sorunuzun cevabını almış olacaksınız.
     
  3. FastFit
    Offline

    FastFit Üye

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yani 2-3 aydan sonra ağırlıkları artırıp tekrarı düşürmeye gideyim diyorsun.Piramit sistemi gibimi yapayım?
     

Sayfayı Paylaş