Antrenman sorunu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve frkn5348 tarafından 25 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. frkn5348
    Offline

    frkn5348 Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba başlık pek içeriği yansıtmayabilir aklımda değişik konularla ilgili epeyi bi sorun var başlığı hangisine göre açayım bilemedim :) İlk olarak 18 yaşındayım 1.78 boyunda 71 kiloyum. 2 sene kano-rafting vb extreme sporlarla uğraştım ve şimdide vücut geliştirmeye sardık kafayı. :)
    Neyse.. Yaklasık 1 yıldır vücut geliştirme yapıyorum kol omuz sırt kanat istediğim konuma geldi sayılır fakat göğüs pek şekil almıyor. Ağırlık olarak bench press de 80 kg kaldırıyorum kas olduğunu düşünüyorum ama pek şekil yok. Diğer sorunum karın ve bel bölgesi için hergün 850-900 civarı düzenli olarak mekik çekiyorum çeşitli olarak yani sadece üst bölge için değil alt içinde değişik hareketler yapıyorum ilk 5 ay güzel bi ilerleme kaydettim fakat son 6 aydır bi ilerleme göremiyorum.(Sporla beraber yaklasık 1 yıldır beslenmeme dikkat ediyorum yağ 0 denecek kadar az alıyorum aşırı derece protein yiyorum evin geçimini batıracak derecede :) ) Diğer bi sorunumsa basen-kalça ve bacak bölgesi için. Yaklasık 1 aydır belden aşağı çalışmaya başladım ondan önce gerek duymuyordum ama şimdi pişman oldum aşırı kalınlar...
    Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Günde 850-900 mekik mi? Neden?
     
  3. kory
    Offline

    kory Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    ankara
    sorununuzu pek anlayamadım ama az çok da olsa genel olarak önerilerde bulunmak isterim.
    *yaş itibari ile en az 3000 kalori alın, bu kalorinin bir kısmını sadece hayvansal yağlardan alın. (detaylı araştırın)
    * en az 200 gr protein alın.
    * göğüs programınızda temel hareketlere çok önem verin, ağır basın, dinlenme aralığını iyi ayarlayın.
    * karın için 850-900 mekik çekebileceğinizi sanmıyorum yanlış mı yazdınız acaba.
    karın için her antrenman sonrası çalışmanın yanı sıra off günlerinizde de şiddetli karın egzersizleri yapın.
     
    frkn5348 bunu beğendi.
  4. frkn5348
    Offline

    frkn5348 Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    dediğiniz programa zaten uyuyorum antrenman günleri dışındada hergün mekik çekiyorum yanlış acıkladım galiba 850-900 tek oturuşta değil tabiki 30 saniye aralıklarla farklı bölgeler için ( iilk 3 set alt karın için sonraki üç set üst karın için vb.)
     

Sayfayı Paylaş