Antrenman sonrası problemi..

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve DarkNRoll tarafından 26 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. DarkNRoll
    Offline

    DarkNRoll Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2010
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    dostlarım benim gittiğim spor salonu evime tramvayla bi yarım saat uzaklıkta.antrenmandan hemen sonra whey ve karbonhidrat almak gerek.fakat üzerimi değişip eve gidecen kadar 45 dakikayı buluyor zaten.ben antrenman sonlarında çantamda getirdiğim 500 ml yarım yağlı süt tüketiyorum karbonhidrat ve protein açığını kapatsın diye.toplamda 230 kalori 15 gram protein 23.5 karbonhidrat alıyorum.gördüğüm kadarıyla bu yeterli değil.bunun için ne önerirsiniz antrenmandan sonra?

    bir de lor'u nasıl tüketiyorsunuz? ben her sabah kalktığımda 50 gram tüketmeyi düşünüyorum ama tadı hepinizin bildiği gibi hiç hoş değil.en kolay yolla nasıl tüketilebilir bu lor? teşekkürler şimdiden..
     
  2. DarkNRoll
    Offline

    DarkNRoll Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2010
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    yardım edecek yok mu beyler?
     
  3. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    neden yeterli değil ...ayrıca, neden hemen antrenmandan sonra "almanz gerekir" diye odaklanmışsınız...)
     
  4. pijamap
    Offline

    pijamap Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2012
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    istanbul
    Yörsan böreklik lor peynirinin tadı hiç de iğrenç değil. ayrıca 50 gram dediğin zaten en fazla 2 lokma bir şey, tadını beğenmiyorsan at ağzına direkt.
     

Sayfayı Paylaş