antrenman sonrası kardiyo ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve R2D2 tarafından 20 Temmuz 2006 başlatılmıştır.

  1. R2D2
    Offline

    R2D2 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    MUHENDİS
    Yer:
    ANKARA
    herkese meraba,
    siteye iki hafta once uye oldum ve bu zamandır fırsat buldukca sitedeki yazıları okuyorum. yaklasık 5 aydır bir spor salonunda antrenman yapmaktayım. asıl amacım fit bir vucut sahibi olabilmek.
    fakat bes aydır pek bir gelisme gosteremedim. bunun sebebini duzgun ve burada (sitede) anlatılan oranlarda protein almamama baglıyoum. maalesef iyi beslenemiyorum. bunun icin yurtdısından gelen bi arkadasa optimum whey protein tozu siparisi verecem.
    salondaki hocam fit olabilmk için bi program vermişti ama bi gelişme olmayınca ben biraz şişmek istediğimi soyledim o da buna gore yeni bi program verdi. bi haftadır onu uyguluyorum. bakalım ne olacak. fakat yine duzgun oranlarda protein almadığım için bi gelişme olmama olasılığı yuksek sanırım. bunu da protin tozu ile bir miktar cozebileceğime inanıyorum. biraz da benim yemem gerekiyo tabii. onu da yapacam umarım.
    benim burada sormak istediğim, ağırlık antrenmanından sonra 40-50 dakika arası karındaki yağların (baya cirkin gozukuyo) bir kısmını yakabilmek amacıyla yaptığım kardiyo pogramının ( hoca verdi bu kardiyo programını) kaslara azaltıcı bir yonde etkisinin olup olmaacagını ogrenebilmek. yani acaba ka mı yakıyorum da ondan mı bigelişme gosteremiyorum. onu merak ediyorum.
    bu konuda bilgisi olan arkadaslar cevap verirse sevinirim.
    boy 170 kilo 63 yas 26
    saygılar
     
  2. aren
    Offline

    aren Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    sen oncelikle sismek istedigini soylemissin.bunun icinde cok iyi beslenmek zorundasin.protein tozu kullanacagin icin yaglanicaksin.ama cardio programi kas yakar (kas yakmak??) diye bir sey duymadim.cok fazla yaparsan enerjini calacaktir.ve diger hareketleri yapman zorlasacaktir.ben her calismamdan once yarim saat kosuyorum.butun programimi tamamladiktan sonra yine yarim saat kosuyorum.bugune kadar da hic bir sorun yasamadim.yaglanma problemi(ozellikle bel ve gobek) burada ki bir cok insanin problemi.tabii bunu asmak icin cok kosmak,bisiklete binmek,gun icinde firsat buldukca egzersiz yapmak gerekiyor.bence sen hocanin verdigi programi harfiyen uygula.sonuca muhakkak ulasirsin.kadinlar bile sahilde nasil yagli geziyorlar gormuyormusun?cok fazla takma kafana :) iyi calismalar.
     
  3. R2D2
    Offline

    R2D2 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    MUHENDİS
    Yer:
    ANKARA
    aren, cevabın için tesekkurler.
    ben aslında fit olmam icin verilen programdan bi sonuc alamayınca daha ağır bi programla fit bit vucuda sahip olabileceğimi dusunerek boyle bir program istedim. gerektiği kadar cok gıda almadıgım için az gelisme gostersem, fit olabileceğimi dusunuyorum. aslında oyle cok sismek gibi bi niyetim yok. fakat sismek isteyen arkadaslar sakın yanlıs anlamasın bu benim tercihim ve herkesin tercihine de saygım sonsuzdur.
    sence amacıma bu sekilde bi programla ve olması gerekenden yani sişmek için gerekenden daha az ( ama cok az degil) beslenerek amacıma ulasabilir miyim. bu sekilde fit bir yapıya sahip olmam mumkun mu. yoksa bu dusunce yanlıs mı. bosa mı kurek cekiyorum acaba.
    saygılar
     
  4. masteer
    Offline

    masteer Özel Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2006
    Mesajlar:
    809
    Beğenileri:
    1.074
    Ödül Puanları:
    0
    Cardıoya cok abanmana gerek yok, normal karbonhıdrat alarak proteını yuksek tutarak sıkı antrenman yaptıgında zamanla vucudundakı yaglanmanın da genel olarak azaldıgını goreceksın.

    Oncelıkle agırlık calısması yaptıktan sonra cardıo ıcın gunde 20 dakıkayı gecme bence.

    Proteını de su havalar bıraz soguduktan sonra en kolay ve ucuz yumurta beyazı ıle alabılırsın.Gunde 2 defa 5 yumurta beyazı ıcerek yaklasık 50 gr proteını almıs olursun, bunun dısındakı beslenmenle de kkalan ıhtıyacı tamamlaman daha kolay olur
     
  5. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    Aslında ileri derece de yapanların dışında yenilere ant sonrası cardio önermem yapacaksa antremandan 5 saat önce yada 5 saat sonra yapsın derim zaten antreman sonunda vucutta yıkım başlamıştır. ant sonrasında eger gelişim yolunda çalışıyosak burada yapılacak en mantıklı şey suplamentimizi alıp yemeği yiyip vucudu dinlenmeye almaktır.

    fakat gelişimin değilde amaş sadece yağ yakmak ve midenin dışında vucudun heryeri göğüs sırt kol gibi bolgelerde yağlı ise ant sonunda olabilir fakat kişi mutlaka vitaminli bir sıvı takviyesi almalıdır sinir sisteminin dışında yorgun vucut kardioda sakatlana bilir vucut yorulduğu için salgılarda yetersiz olabilir.
     
    yasiner, AkrepHan ve Duman bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş