Antrenman sisteminde değişiklik.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve mertcivelekk tarafından 16 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mertcivelekk
    Offline

    mertcivelekk Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle herkese selam. Bu spora yaklaşık 1 sene önce başladım. 5 ay kadar devam edip üni. sınavı nedeniyle 5 ay ara verdim. Yeniden başlayalı 2 ay kadar oldu. Gainer ile başladım ve 1 ayda 8 kilo aldım. Şimdi sadece protein tozu kullanıyorum. Vücudumu toparladım hatta kilo alınca çok daha iyi oldu. Şimdi asıl soruma geleyim;
    Haftada 6 gün antrenman yapıyorum ve bu güne kadar antrenman sistemim hep 1 gün göğüs-kol, 1 gün sırt-omuz, 1 gün bacak antrenmanları şeklinde oldu. Açıkçası bu sistemden çok sıkıldım ve antrenman 1 saat 15 dakikayı bulacak seviyede uzun sürebiliyor ne kadar seri olmaya çalışsam da. Benim istediğim her gün bir bölgeyi çalışmak. Örneğin ilk gün göğüs, ikinci gün sırt şeklinde. Yazın tatil yapmayacağım ve bulka yakın bir dönem hedefliyorum, biraz daha hacim almam gerekiyor bu yazın. Biraz zorlanabilirim fakat iyi bir beslenmeyle atlatabilirim diye düşünüyorum. Söylediğim antrenman sistemi bana ne kadar yararlı olur? Her kas grubu 5 günde bir çalışacağı için hacim kaybeder miyim, yoksa aksine iyi beslenme ve sağlam motivasyonla eskisine göre daha iyi olur mu?
    Yaş: 18
    Boy: 1.80
    Kilo: 80
     
  2. mertcivelekk
    Offline

    mertcivelekk Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yardım edecek yok mu?
     
  3. SnycnYcl
    Offline

    SnycnYcl Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    543
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Marmaris
    Asıl 6 gün giderek hacim yapamazsın.6 gün spor ileri seviyeler için iyi fakat senin gibi yeni başlamış veya orta seviye biri için kötüdür.6 günde yaktığın kalorinin haddi hesabı yok o yüzden hacim alman zorlaşır.3 minimum 4 maximum çalışmalısın.İstediğin tek bölge antrenmanıysa yap derim denemiş olursun.Şu şekil yapabilirsin.
    Pazartesi
    Biceps,Triceps

    Salı
    Bacak

    Çarşamba
    OFF

    Perşembe
    Göğüs

    Cuma
    Kanat,Sırt

    Cumartesi
    Omuz

    Pazar
    OFF
    Ve yaz için en iyi programlardandır.
     
  4. mertcivelekk
    Offline

    mertcivelekk Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Tesekkurler hocam. Peki 6 gun yerine nasil calismami onerirsiniz? Yani bir gun gogus-kol bir gun sirt-omuz diger gun de bacak calismak daha mi uygun olur?
     
  5. SnycnYcl
    Offline

    SnycnYcl Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    543
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Marmaris
    Mesela 4 gün çalışabilirsin
    Sırt Triceps
    Göğüs Biceps
    OFF
    Bacak
    OFF
    Omuz
    OFF

    Bu şekil yapabilirsin.OFF günlerde karın çalışabilirsin.Yada 1. gün 4. ve 6. gün çalışabilirsin
     

Sayfayı Paylaş