antrenman sistemi degişikligi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Ironpump15 tarafından 25 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Ironpump15
    Offline

    Ironpump15 Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2014
    Mesajlar:
    406
    Beğenileri:
    247
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    nerdeyse 2 aydır 4x10 teknigi ile antrenman yapıyodum atrık ilk bastakği kadar kaslarımda agrı olmuyor kasları sasırtmak için set ve tekrar sayılarında oynama yapmak istiyorum sizce pramit sistemini mi yapmalıyım yoksa 3x8 yapıp daha agır kilolara mı girmeliyim
     
  2. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    1 Set ( Kaldırabilecegin Normal Ağırlık 10 - 12 Tekrar ) Kaslara Hasar ver
    2 Set ( Seni Zorluyacak Ağırlık 8-10 Tekrar ) Kaslara Hasar Ver
    3 Set ( En Zorluyacak Ağırlık 6 Tekrar ) Kaslara İyice hasar ver
    4 Set ( Min. Ağırlık Max Tekrar ) Kaslara Hasar verdin Şidmi Kan pompala. Min Ağırlık çokta düşük olmasın 2 bucuk kilo gibi
    Bu Programa uyacaksan hareketi nizami yapacak şekilde ağırlıklar seç hareketi nizami yapmayıp bu programı
    uygularsan verim alamazsın.
    Hem vucudu şaşırtır bi dene.
     

Sayfayı Paylaş