Antrenman Rutinimi Degistirmek İstiyorum

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Reddie tarafından 11 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    Merhabalar,

    Yaklasik 6 aydır haftada 3-4 idman bolgesel sectigim ve arada da degistirdigim 3-4 harekette 12 - 10 - 8 - 6 seklinde piramit calisiyorum. Her idman oncesi toksin atmak ve hamlamamak icin 10 dakika kadar acik hava tartan pistte kardiyo yapiyorum.

    Bu aralar idmanlarin biraz siradanlasmaya basladigini ve salondan ciktigimda yeterince hirpalanmadigimi farkediyorum, ne kadar agir calisirsam calisayim sanirim vucut uyum sagladi ve tepki vermiyor. Beslenmede de bu surec icinde bir degisiklik olmadi, hatta biraz daha fazla protein alimi yapiyorum, bu nedenle sebebi diyet olamaz.

    vucutla ilgili definasyon, bulk tarzi herhangi bir özel amacim yok, istedigim kiloda ve definasyondayim. Amacim kas kutlesini ola ki biraz daha artirip idman verimliligini korumak.

    Bu noktada basta hocalarimizin ve forum uyelerimizin degerli tavsiyelerine acigim, selamlar


    *6 ay bu sistemde calisma surem, spor gecmisim degil :D
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Ağustos 2008
  2. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Kendin de belirtmişsin.
    Vücudunu şaşırtma zamanı gelmiş.
    Bu zamanın geldiğini anlamak tecrübe işidir, sen de vücudunu dinleyerek idman şeklini değiştirmen gerektiğini farketmişsin.

    Bunu şöyle yapabilirsin:

    Her bölge için çalıştığın hareketleri değiştirebilir, yani bölgeleri farklı hareketlerle vurabilirsin.
    Daha radikal olarak idman sistemini piramitten ters piramide dönüştürebilrisin. (kısa dönemlik)
    İdman saatlerini değiştirebilirsin.
    Çalıştığın bölgelerin sıralamasını değiştirebilirsin. (Kanat-omuz yerine kanat-triceps gibi)

    Bu alternatifler içerisinde sadece hareketlerini veya mümkünse çalıştığın bölge kombinelerini değiştirmen şu alamada en uygun olanları gibi gözüküyıor.
     
    diez bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş