Antrenman programım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Leonidas95 tarafından 19 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Leonidas95
    Offline

    Leonidas95 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben güreşçiyim ve ağırlık çalışmalarımı güreş antrenmanlarından hemen sonra yapıyorum haftada 4 gün güreş ve bununla beraber 5 gün de ağırlık çalışıyorum programım şöyle

    pazartesi ( Göğüs+triceps )
    salı (Sırt)
    çarşamba (Omuz+bacak)
    perşembe (dinlenme)
    cuma (Göğüs+triceps+biceps)
    cumartesi (Sırt+trapez)
    pazar(dinlenme)

    Triceps ve trapezi fazla çalışmamım sebebi sevdiğim kas bölgeleri ve biraz triceps eksikliğim var

    Ek besine gelince Whey protein glutamine creatine vb. alıyorum o konumuz değil de benim sormak istediğim yanlış bölgelerimi bir arada çalışıyorum veya bu çalışma şekli güzel mi isterseniz hareketleride yazabilirim sağolun şimdiden.
     
  2. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    her bölgeyi haftada bir kere çalıştırman daha iyi olur zaten başka bir dalla daha uğraşıyorsun overtraining olasılığı yüksek trapezi bacak omuz gününe koy bicepside sırt gününe ha göğüs+biceps sırt+triceps yaparım diyorsan

    Pazartesi
    göğüs-biceps-bilek
    Salı
    boş
    Çarşamba
    Bacak-omuz-trapez
    Perşembe
    boş
    Cuma

    Sırt-Triceps-karın

    şeklinde olabilir bence çok güzel olur senin seçimin :) zaten başka sporla uğraşıyorsun adam gibi 3 gün yaptıktan sonra fazla güne yayman gereksiz
     

Sayfayı Paylaş