Antrenman Programım Nasıl |?|

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve RocKuN tarafından 13 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. RocKuN
    Offline

    RocKuN Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2011
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    :Merhaba

    Amacım kilo almak ve plaj vücudu yapmak.

    Yaş 20
    Boy 1.73
    Kg 65

    2 haftadır uyguluyorum bu programı...
    Eğer genel olarak programlarda yanlış varsa ya da daha çok verim alabileceğim alternatifler bekliyorum arkadaşlar...

    Buda Beslenme Programım:
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/rockun-kilo-ve-kas-almaya-t66002.html?p=649839#post649839



    Pazartesi

    off

    Salı

    30 dk koşu bandı + 15 dk bisiklet
    bel hareketleri

    Çarşamba

    Göğüs: Bench Press + dumbbell fly + inclined bench press + pullover

    Biceps: Barbell curls + hammer curls + close grip palms down + concentreatation curl

    Mekik

    Perşembe

    Omuz: Military Press + front raises + upright row + lateral raise

    Triceps: lying triceps extension + overhead dumbbell extension + kickback + rope pushdown

    Adonis

    Cuma

    Sırt: Barfix + T-bar row + lat pulldown + straight arm pulldown

    Trapez: behind the back barbell + low row + dumbbell shrug + barbell upright row

    Mekik

    Cumartesi

    Bacak: Squat + leg press + leg extension

    Calf: leg curl + romanian deadlift + calf raise

    Pazar

    30 dk koşu bandı + 15 dk bisiklet
    bel hareketleri


    D:N: Kırmızıyla işaretlediğim doğru mu yanlış mı mesela Low Row hareketi sırt mı trapeze de vuruyor mu?
    Close grip palms down doğru bir hareketmi yada alternatifi ne olabilir ?

    Omuzdaki Uprigt Row ile trapezdeki barbell uprigt aynı hareket değil mi arkadaşlar ?
    Muscle & Fitness'ın Programları bazıları o yüzden çelişkide kaldım...?
     

Sayfayı Paylaş