antrenman programım için tavsiyeler

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ediz bayraktar tarafından 14 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ediz bayraktar
    Offline

    ediz bayraktar Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    öncelikle selamlar, 24 yaşındayım 2 yıldır vücut geliştirme yapıyorum, 3 ay ara verdim ve tekrardan başladım. 2 haftalık istasyon programım sonrasında yeni programıma başladım ama hocalara pek güvenmiyorum, hoca da denemez gerçi hiç bir yeterlilikleri, diplomaları, belgeleri yok, 30 yaşından küçük akranlarım. deneyimli abilerimden kardeşlerimden iyi kötü tavsiye bekliyorum, yorumlarınız benim için çok önemli. şunları ekle, şunları çıkar dediğiniz yerler var mı? bu arada boy 1,71 kilo 65.

    Programım her gün 2 bölge şeklinde. pazartesi çarşamba cuma günleri yapıyorum.

    1. Gün: Göğüs - arka kol.
    göğüs: bench press 4-8
    incline press 3-8
    dumbell incline press 3-8
    butterfly 3-8

    arka kol: lat machine triceps 3-8
    dumbell ticeps 3-8
    lying triceps 3-8

    2. Gün: Omuz - Kol
    omuz: shoulder oress 4-8
    bar press 4-8
    side dumbell laterals 3-8
    bent ower laterals 3-8
    kol: barbell curl 4-8
    incline curl 3-8
    alternatif curl 4-8

    3.gün: kanat - bacak
    kanat: lat machine rowing 4-8
    one dumbell rowing 3-8
    ön lat machine pulle 3-8
    barbell rowing 3-8
    bacak: squat 4-8
    leg extension 4-8
    leg curl biceps 3-8
     
    Blonde bunu beğendi.
  2. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    10 numara program olmus . Yalnızca barbell Rowingi Kanat gününün 2. hareketi olarak değiştirebilirsen daha faydali olacaktir. Çünkü Barbell Row hareketi programında bulunan one arm dumbbell row ve pull down hareketinden çok daha efektiftir
     
    ediz bayraktar ve Blonde bunu beğendi.
  3. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Omuzda pressler arasına 1 tane lateral koysan iyi olur göğüstede dumbell inclineyi yada bar inclineyi çıkarırsın 3 press çok olur yerine araya butterfly koyup en sona cable cross olabilir pump için. bicepstede son hareket yerine rope hammer olabilir güzel program.
     
    ediz bayraktar bunu beğendi.
  4. LethaL~
    Offline

    LethaL~ Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    4 gün gidebilirsen salona kanatla bacağı aynı gün çalışmamanı öneririm hatta bacakla hiç bir kas gurubunu aynı gün çalıştırmamanı öneririm şöyle bir sistem çok daha iyi olur kanımca
    1. gün göğüs- triceps
    2.gün sırt- biceps
    3.gün omuz
    4.gün bacak
    arka arkaya gitmek zorunda değilsin istediğin bir günden sonra off gün yapabilirsin iyi çalışmalar...
     
    ediz bayraktar bunu beğendi.
  5. ediz bayraktar
    Offline

    ediz bayraktar Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    yorumlarınız benim için çok değerli, tavsiyelerinizi dikkate alıp en uygun programı oluşturacağım, müteşekkirim.
     
    Blonde bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş