Antrenman programım hakkında

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Orhan Alpaslan tarafından 17 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Orhan Alpaslan
    Offline

    Orhan Alpaslan Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba değerli arkadaşlar ben 29.01.2015 tarihinde spora başladım. Yaşım 16,5 boyum 1.80 kilom 70 hocamın bana verdiği antrenman programım hakkında fikirlerinizi almak istiyorum yeterlimi yanlışmı düzensizmi ve yaşıma, boyuma göre kilom yeterlimi eksikmi yardımcı olursanız sevinirim.
     

    Ekli Dosyalar:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Dosya Boyutu:
      121,1 KB
      Görüntüleme:
      0
    • 2.jpg
      2.jpg
      Dosya Boyutu:
      113,3 KB
      Görüntüleme:
      0
    • 3.jpg
      3.jpg
      Dosya Boyutu:
      102,4 KB
      Görüntüleme:
      0
  2. Akın Gülgeç
    Offline

    Akın Gülgeç Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2015
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    konya
    Eğer iri gorünmekten cekinmiyorsan hacim yapmak istiyorsan yok sekillendirmeymis cızmeymis uzak dur derim temel hareketlere yönel gogus antrenmaninda bence bench prees ve inclineni set olarak 4 e cikar max agirlik calis 6-8 tekrar arasi yapabildigin bi agirlik olsun ön kol arka kol hareket sayisini 2 ye dusurmeni tavsiye ederim ben ön kolda zorluk yasiyordum ama arka kolum cok iyi gelisti 2 hareketle 6 şar setten.omuzda da tavsiyem arka omuza onem ver yana acislari arka omuza vuracak sekilde yap omuz baslari o zaman hacimli durur
     
    Son düzenleme: 17 Şubat 2015

Sayfayı Paylaş