Antrenman Programı Yardım Lazım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ilkercobanoglu tarafından 30 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ilkercobanoglu
    Offline

    ilkercobanoglu Üye

    Katılım:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar 3 aydır spor ile ilgileniyorum.
    17 yaşındayım
    1.75 boyundayım
    74 kiloyum
    Biraz yağlı bir vücudum var. salondaki hocamın bilgili olduğunu zannetmiyorum fazla paragöz bir insan bu yüzden sizlere danıştık suan ki programım bu ama yeterli olduğunu düşünmüyorum. YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM. Yeni bir programa ihtiyacım var
    Haftada 5 gün çalışıyorum.Programm şöyledir:
    Göğüs - önkol
    İncline bench press
    Kelebek
    Bench press
    Dumbell fly
    Pull over
    Dumbell curl
    Barbell curl

    Sırt - arkakol
    Pull down
    Rowing machine
    Dumbell row(testere)
    Pushdown
    Triceps extenstion
    Ters dips

    Omuz - bacak
    Shoulder press
    Dumbell late rais
    Bent over
    Leg press
    Leg extenstion
    Leg curl
     
  2. Stelselimm
    Offline

    Stelselimm Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci (Çok Meraklı Bir Öğrenci)
    Sırt bolumune 1 hareket ekleyebilirsin 4 hareketle daha iyi calismis olursun. Bacakta ise squat hareketini kesinlikle yapmani oneririm cok faydali bir egzersiz en temel egzersizlerden. Kol antrenmanlarinda yaptigin hareketler az olmasi bana kalirsa daha iyi ancak bu 2 3 hareketi cok verimli gecirmelisin. Belki omuz icin bir harekette trapez kısmı icin Dumbell / Barbell Shrug yapabilirsin geri kalani guzel gozukuyor. İyi forumlar :)
     

Sayfayı Paylaş