Antrenman programı hakkında görüşleriniz?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ilkercobanoglu tarafından 6 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ilkercobanoglu
    Offline

    ilkercobanoglu Üye

    Katılım:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    1.gün - Göğüs Önkol
    Incline dumbell bench press
    Incline dumbell fly
    Bench Press
    Cable Crossover
    Pullover

    Z-bar biceps curl
    Dumbell biceps curl(Tek kol)
    Kardiyo

    2.gün - Sırt Arkakol
    Barfiks
    Barbell bent over
    Cable row
    Pulldown
    Deadlift

    Triceps pushdown
    Sehpada Dips

    3.gün - Omuz Bacak
    Dumbell Shoulder Press
    Dumbell Lateral
    Dumbell Front Raise
    Barbell Front Raise
    Seated Bent over lateral
    Squat
    Leg extentions
    Standin Calf raise

    4.gün - Karın Kardiyo
    Mekik
    Yanlara Eğilme
    Ayakları yukarı kaldırma
    Decline sehpada ayakları çekme
    30 dakika koşu bandı(orta)

    Arkadaşlar iyi kötü görüşleriniz nelerdir? Fazlası eksiği var mı?
    Beslenme programı oluşturmam gerekiyor kendimi bunun hakkında bilgisi olan var mı?
     
  2. CEYHUN AKGÜN
    Offline

    CEYHUN AKGÜN Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Grafik Tasarımcı
    Yer:
    İSTANBUL
    1. ve 2. günde kol idmanını yer değiştirmeni öneririm. Bu konuyu araştırır mısın? Göğüs çalışırken arka kol (triceps) çalışıyor. Küçük kas gruplarını en son çalıştırman gerekiyor. Ana idman kadar olmasada.
    Vücudun en büyük kas grubu BACAK'lar. İdman programında çok ez yer vermişsin. Bacakları yormak, diğer tabirle tüketmek çok kolay değildir. Büyüme hormonu ve yağ yakımı için bacak idmanı çok önemlidir.
    Karın içinde ROTASYON hareketlerine ağırlık vermişsin. Ayak idmanı yaptığın güne bir kaç karın egzersiz hareketi eklemeni öneririm. Çünkü SQUAT sırasında CORE bölgesi çok iyi çalışır.
    Mekik yerine eğimli sephada mekik çekmek core bölgesini eniyi çalıştıran hareketlerden biri olarak biliyorum.
    Plank hareketlerini ve çeşitlerini eklemeni öneririm.
    Ön kol için iki benzer hareket var. Dumbell ile HUMMER hareketini, oturarak ve dirseğinden destek alarak yapmanı öneririm.

    fikrim bu.
     
  3. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-26)

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş