Antrenman programı ağır geldi. Yardım Lütfen

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve emrahozsahin tarafından 12 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. emrahozsahin
    Offline

    emrahozsahin Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Kocaeli-Körfez
    verilen program şu şekildeydi.
    http://b1205.hizliresim.com/x/b/5lujt.jpg

    Merhabalar, 15 gün kadar oldu fitnesss salonuna başlayalı. İlk 1 hafta bir tarz gösterdiler şu kadar koş şunları yap felan diye ondan sonra programa geçeceksin diye. Kilom 106'ydı şuan 102 kilodayım gerçi fitness harici hem çok sıkı diyet yapıp hemde akşamları yatmadan önce 1 saat tempolu yürüyüş yapıyorum. Neyse hem vücüt geliştirenlere hemde diyet yapanlara aynı programı veriyorlar Definasyon programı adı altında. Bana programın ilk gününde şunları felan yap dediler. 3x15 şeklinde 10+10 ar kiloluk halter şeklindeki (incline bench press) oluyor sanırım ilk günde sürekli kollara yüklenince hal kalmadı bende ve sonrası 4-5 gün fitness'a gitmedim kolum omuzum göğüslerim felan çok ağrıyordu elimi kaldıramıyordum bu süre zarfında günde 1 saat yürüyüş yaptım yine...

    yarın tekrar gideceğim fakat düzgün bir program rica ediyorum bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. özellikle başlangıçta kaçar kilodan başlamalıyım. amacım kilo vermek günlük 1500 kalori civarı diyet yapıyorum. 1 saat yürüyorum hızlı tempoda (6-7km hız felan) daha çabuk zayıflamak göbek ve çevresini baldırları zayıflatmak için ağırlık yapmak istiyorum öyle vucut yapma gibi bir derdim yok daha önce 105 ten 85 e düşmüştüm sadece yürüyüş ve koşu ile ayrıca diyetle ama askere gidince spor yoktu bizde hergün düzenli yemekle ve spor yapmadığımdan aşırı kilo aldım yine 105 e çıktım bu sefer almamak üzere vermek istiyorum.
     
  2. Berkay Türkkan
    Offline

    Berkay Türkkan Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.895
    Beğenileri:
    2.283
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Model
    Öncelikle buradan kimsenin şu kadar kiloyla çalış diyebileceğini zannetmiyorum çünkü kişiden kişiye değişir o.Hocaların dediğini izlemen senin için doğru olacaktır.Ağrı konusuna gelince spora ilk başlayan herkeste olur o bahsettiğin ağrı ki bu da normaldir,kaslar ilk kez ciddi bir uyarıyla karşılaşıyor.Alıştıktan sonra o ağrılar azalacak emin ol.Ben spora ilk başladığım zaman mont giyerken bile zorlanıyordum.Hocalarının yazdığı programı düzenli uygulamaya çalış bence.1 gün gidip 1 hafta gitmezsen kolay kolay o düzeni yakalayamazsın ve ağrıların süresini de uzatmış olursun.

    EDİT : Programa şimdi bakma şansım oldu.Yeni başlayan biri için kesinlikle fazla o program.Hocanla konuşmanı öneririm veya forumda yeni başlayanlar için programlar var onları da uygulayabilirsin."En altta da antrenmandan sonra protein tozu içilecek" yazıyor.Yeni başlayan kişilere verilen program bu olamaz.Protein tozunun yeni başlayan biri tarafından kullanılmasına gerek yoktur.
     
    Son düzenleme: 12 Mayıs 2012
  3. emrahozsahin
    Offline

    emrahozsahin Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Kocaeli-Körfez
    aslında konuyu açmaktaki amacımda farklı bir program (yeni başlayanlar için) çünkü bende baktığımda bu programın kilo veren birisine göre olmadığını anlamıştım hoca derken salonda hoca demeye şahit lazım çünkü bir liste var ve o listeyi herkese uyguluyorlar yani kafamıza göre takılıyoruz açıkçası onun için burada bilenlerden yardım alayım dedim. bilen birisi olsa yeni başladın hafif hafif yükselt derdi. vücut geliştrenede aynı programı veriyorlar kilo verenede. biraz forumdan araştırayım ben ona göre bir program yapayım.
     

Sayfayı Paylaş