Antrenman Olarak Ağırmı Sizce?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve romeofek91 tarafından 17 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. romeofek91
    Offline

    romeofek91 Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar ilk kendimden bahsedeyim 18 yaşındayım 188 boy ve 86 kiloyum 20 gündür düzenli olarak ayarlı dambıllarımla 6 kg'da ve barfiks demirimle evimde haftanın pazartesi-çarşamba-cuma'ları çalışıyorum diğer günlerdede evimin yakınındaki parkta 1 saat kadar koşuyorum ama hala yetersiz hergün spor yapmak istiyorum 20 günde bile fark olmaya başladı illa vücudu kastetmiyorum yani hem ses tonum hem hayata bakışım ve özgüvenim 20 gündürde beslenmeme dikkat ediyorum sabahları lilalif yulaf ezmesi+4-5 yumurta beyazı öğlen atıştırmalık(badem ceviz yada yoğurt bazende eti form light) akşamları ton balıklı salata yada ton balıklı makarna bazen balık daha çokta tavuk göğsü+pilav böyle yiyorum kahvaltımı kaçırmamaya çalışıyorum herneyse bu kadar bilgi yeterli sanırım birde tabi hamlığım ve hiç spor yapmamışlığımıda katarsak :)

    2 gündür deniyorum şöyle bi program düşündüm kendimce yazın başlıcam ama sağlıklımı yada etkilimidir bilmem bana haftada 3 gün bile az geliyor artık spor ve artık sporun hayat boyu olmasını istiyorum

    İlk önce pazartesi çarşamba cuma günleri gene devamlı göğüs/ön kol sırt/arka kol ve bacak çalışmaya devam edicem bunun haricinde yazın bomboş zamanlarımı ve devamını şöyle düşünüyorum

    Sabahları yarı tok insanity workout pazartesi-çarşamba-cuma akşamları ağırlık geri kalan salı-perşembe-cumartesi akşamları cardio üzerine koşu/bisiklet/bükbük ip atlama şınav mekik v.b 40 dk-1 saat arası çalışma yapmayı düşünüyorum

    2 Aylık İnsanity workout bitiminde hemen devamı olan 1 aylık insanity asylum sonra Focus T25 sonra sırasıyla P90x P90x2 P90x3 bunları toplam 1 senede bitirmeyi aynı zamanda ağırlık çalışmasına devam etmeyi düşünüyorum (cardio nizami olarak devamlı salı-perşembe-cumartesi-pazar yapmıyabilirim)

    Kendimce böyle bi antrenman düşündüm şuan hala bel simidi ve göbeğim duruyor insanity 2 gündür deniyorum ağırlık çalışmasıyla birlikte zorlasada devam edebiliyorum yediğime içtiğime dikkat ederek istediğim %6-8 yağ oranı ve parçalı vücuda kavuşabiliceğimi düşünüyorum ama sizce böylemi yoksa sadece bir program üzerindenmi gitsem şimdiden her değerli yorumunuz için teşekkürler onlar benim için değerli..
     
  2. Orkun Oltu
    Offline

    Orkun Oltu Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    chef
    Kardesım bundan 1 sene once senın durumdaydım boyumuz aynı ama benım kılom 105 ti şu anda 67 sana tavsiyem beslenmene dikkat et haftanın her gunu sabah kardıyo yap ac karnına koş kardeşim ve ağırlık antremanını eksiksiz yap kilo hafif gelicek arttırmanı tavsiye ederim vede şınav ve mekikte ekle programına p90 falan ne biliyim gerek olduğunu düşünmüyorum zaten düzenli beslenip ağırlık antremanını ve kardiyonu yaptınmı çok rahat istediğine ulaşırsın ayrıca bel kısmın için side bend yap ilerledikçe dambell side bende dönersin kolay gelsin kardeşim
     
    romeofek91 bunu beğendi.
  3. romeofek91
    Offline

    romeofek91 Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    teşekkürler yorumun için öylede olabilir aslında çokta zorlamaya gerek yok ama programlar baya eğlenceli ve hoşuma gitti zorluğuda hat safhada halıya yapıştırıyo son dakikaları ve zorlanmakta hoşuma gidiyo
     
  4. Orkun Oltu
    Offline

    Orkun Oltu Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    chef
    Haha aynen antremandan sonraki mutlulukta acaıp zevk verıcı sende basaran olursun ıns kardesım :)
     

Sayfayı Paylaş