Antrenman listem ile ilgili bir kaç sorum olacak

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve dog4N tarafından 28 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. dog4N
    Offline

    dog4N Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Oncelikle yaşım 21 boyum 1.75 kilom 73. Antrenman Listemi setleriyle birlikte yazacağım. Beslenme programından da bahsedeceğim. Bir kaç sorum olacak ilgilenen olursa sevinirim antrenman Listem 2gunden oluşuyor.

    İlk gün göğüs + ön kol + arka kol + basit mide hareketleri Program sonunda 25dk hızlı tempoda yürüyüş. İkinci gün ; omuz + sırt + bacak + mide + aynı şekilde yürüyüş. Her Set 12 10 8 8 şeklinde. Setlerde 3 defa ağırlık arttırıyorum. Mide setleri değişiyor.

    Beslenme programım;

    Sabah ; 1 adet CLA, Yulaf ezmesi + light süt, 4 yumurta beyazı 2 sarısı, 50 gr lor, 100 gram light yoğurt, 1 bardak yeşil çay
    Ara öğün ; 1 avuç badem içi
    Öğle yemeği ; 1 adet CLA, 150 gram tavuk göğsü, salata, 200 gram light yoğurt ( Arada ton balığı )
    Ara öğün ; 1 mandalina veya 1 elma, 1 avuç fındık ( Arada 3-4 adet kuru kayısı )
    Akşam yemeği (Antrenman’dan 2 saat önce veya sonra ) ; 1 adet CLA, 250 gram tavuk göğsü, salata, 50 gram lor, 1 bardak yeşil çay
    Gece ; 100 gram süzme peynir, 100 gram light yoğurt


    Arkadaslar antrenman Listem ve beslenme programım uyuşuyor mu sizce. Ve ben daha çok yag yakimi istiyorum. Yaptığım Program isteğimi karşılar mi. Birde 3 supplement kullanıyorum. Cla, Aminolast, weider thermo caps. Bana bir şeyler yalnışmis gibi geliyor. Lütfen bir bakin
     
  2. dog4N
    Offline

    dog4N Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yorumlayacak biri yok mudur :)
     
  3. denizgnr97
    Offline

    denizgnr97 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Powerline Sport Center
    Beslenmen hakkında iki yorumum birincisi clayı yemekten en azından 20dk veya yarım saat önce alman özellikle sabah ikincisi de akşam 250gr tavuk +50gr lor çok fazla toplam 85gr kadar protein ve bunun nereden baksa 40gramı çöpe gider vücut sentezleyemez... bu yüzden önerim tavuğu akşam 150gr çekipalan 100gr tavuk ve loru ara öğünlere eklemen olacaktır bu arada 4 gün mü çalışıyorsun?
     
    dog4N bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş