Antrenman konusunda yardım

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve davutkerim86 tarafından 20 Mart 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. davutkerim86
    Offline

    davutkerim86 Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. bugun VG'de 7.ayı doldurdum. Yaptıgım antrenman programları cok profesyonel değildi.Biraz da kulaktan dolma yaptım.Ama fena sayılmıcak derece de ölçü aldım. Bu süre içinde 10 kg Gainer, 6 kg protein tozu, Amino Asit,Amino liquid ,Kreatin + BCAA kullandım.

    Şuanki programım
    1.Gün
    Bench Press
    Incline Press
    Dumble Fly
    Dumble Pres
    Barbel Curl
    Hammer Curl
    Barbel Scott

    2.Gün
    Shoulder Press
    Military Press
    Yana Açış
    Trapez
    Front Dumbbell Raises
    Leg press

    3.Gün
    Göğüse Cekiş
    Sırta Cekiş
    Seated Rowning Machine
    Standing Cable Push Down
    Lying Tricep Extension
    Two hand Dumbbell Triceps Extentions

    4.Gün ise pazartesi yaptıgım programı tekrarlıyorum. her hafta bir hareket kaydırarak gidiyorum. Bu programa ilave yapmanız mümkün mü ? veya yeni baştan bir program almam mümkün mü ? Yardımcı olursanız cok sevinirm.
     
  2. neglector
    Offline

    neglector Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Malatya
    Sırt sanki eksik gibi cable row yada barbell row 2.güne ekliyebilirsin.Bide 1.güne pullover ekle daha iyi olur.
     
    davutkerim86 bunu beğendi.
  3. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Göğüste 3 press garip geldi bana,en sondaki dumbell press özellikle.sırta da dumbell row ekleyebilirsin.4 hareket kaldırır sırt.
    Birde bacak için sadece leg press var,bence bacağa özen göstermelisin.Bacak çalışmak testoyu arttırır ve gelişimine buyuk katkıda bulunur.Programa bir el atılması gerek bence
     
    davutkerim86 bunu beğendi.
  4. davutkerim86
    Offline

    davutkerim86 Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. peki sırt konusunda bir program önerebilrmisiniz ? Arsonist dediklerine dikkat edeceğim.Sanırım haklısın dumble press gögüste fazlaya kaçıyor .
    @ neglector yazmayı unutmuşum cable row var programımda.tşk ederim
     
  5. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Ben barfix,barbell row,dumbell row ve cable row yapıyorum 10 8 8 8 gibisinden ve nizami olarak,cunku sırtta 6-4 gibi zorlamalı tekrarlar bir garip geliyor bana.Uzun mesafe çektiğin için ağırlığı zorlayarak çıkartamıyorsun.Nizami yaparak yanmayı hissetmeye özen gösteriyorum.Ben böyle fayda alıyorum ama kişiden kişiye göre değişir kesin bir iddiam yok.
    Sende eksik bölgelerine göre bir program çıkarabilirsin.Aynı zamanda dead-lift de mükemmel bir hareket.Bel kaslarını güçlendirmek de diğer tüm hareketlerde sana ayrı bir yardım eder.Ama ben beli ayrı çalışıyorum,kanat günü değilde omuz yaptığım gün beli biraz ısıtıp dead-lift giriyorum.
     

Sayfayı Paylaş