Antrenman karşılaştırma(hacime dayalı)

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve Kadirucarkanat tarafından 13 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Kadirucarkanat
    Offline

    Kadirucarkanat Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar hacim kazanmaya yönelik program yazdırdım fakat kendi fitness hocama yazdırdığım programa pek güvenmediğim için sizlere de sormak istedim. Sporda bu sene 3.ayım gecen seneden alt yapım var programı biraz fazla araştırıyorum hedeflerim var ki bu hakkım olsa gerek..Kondisyonum 3'aya göre gereğinden fazla iyi şuanlık.
    Fitness hocasının yazdığı program bu ; http://hizliresim.com/zm4q2Y

    Özel olarak hacim için federasyon hocasına yazdırdığım program ise bu; http://hizliresim.com/yP498a

    Hangi programı uygulamam benim için daha verimli olacaktır? Beslenmemde herhangi bir problem yok.
    Boy 182 kilo 73
    (Hedef 185 - 80 kilo)

    Fitness hocasının ne kadar amatör yazdığı ortada, vucudumu da atıyım siz de ona göre bana eksiklerimi belirtip program önerirseniz sevinirim. Veya da hangisini uygulayacağıma dair bir öneri sunarsanız minettar olurum.

    Sırt before&after(gecen senenin alt yapısı fazla); http://hizliresim.com/ZLdRk3
    Kol - Triceps; http://hizliresim.com/N5EJkL - http://hizliresim.com/P5MzQ8
    Vucut genel; http://hizliresim.com/07DAlR - http://hizliresim.com/EVJMrv
    Göğüs( daha net) ; http://hizliresim.com/Lp30ya

    Program önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. FastFit
    Offline

    FastFit Üye

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    ;)2. Program iyidir şaşma.Bende aynı programı yapıyorum sadece bir kaç hareket farklı.
     
  3. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    benim mantıgıma göre 2. program daha ideal.push/pull/legs stilin biraz farklılaştırılmış hali gibi.haftada da 2 kere rahat girebilirsin compoundları dibine kadar zorlaya zorlaya.8-9 günde 3 tur da girebilirsin rahat.fakat ekleme-çıkarmalar yapılması gerekli.
     

Sayfayı Paylaş