antrenman & diyet yeşillik ağırlıklı

Konusu 'Yemek tarifleri' forumundadır ve m3ilker tarafından 29 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. m3ilker
    Offline

    m3ilker Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    beton parke machine designer
    Yer:
    ankara
    arakadaşlar kilo alımı korkusu ile gıdalarımı ekmeksiz ve yeşillik ağırlıklı proteinler alıyorum
    yanı sıra suplement olarak whey optimum gold spordan sonra bir ölçek hardlıne 3 max sabah kahvaltısı ve spordan 20 dk önce kullanıyorum

    spora başlayalı 3. haftaya gireceğim vücudum gayet iyi durum da kaslarımın geliştiğini hissediyorum yağ yok fakat kas kaybından korkuyorum bilgisi olan yardımıcı olabilirmi ?

    l
     
  2. generationiron
    Offline

    generationiron Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    dostum bitkisel proteinler hayvansal proteinler kadar sağlıklı değildir.ayrıca günlük alman gereken kaloriyi baklavadan dahi alssan kilo almazsın merak etme.protein olmadan kasların gelişmez ve hayvansal protein karb ve yağ almamaya devam edersen.her şeyi dengeli alacaksın makrolarını düzgün alman lazım eğer sadece yeşillikle kas geliştirebileceğini düşünüyorsan yanılıyorsun.sağlıklı yağları kuruyemiş ve zeytinyağından al.sağlıklı yağlar bırak yağlanmayı yağ yakımında bile yardımcı oluyor.3 haftada kas kaybetmezsin kas kaybetmek kolay iş değil düzgün protein aldıktan sonra ama senin proteinin hepsi 40-50 gram whey protein.gerisi bitkisel.ikisinde de ihtiyacın var ancak bitkisel proteinler hayvansal protein kadar kaliteli değil.ve hayvansal proteinle kilo falan almazsın sen yeter ki şekerden undan ekmekten uzak dur.definisyonda bile karb yağ tüketilir
     
  3. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Dediklerine genel olarak katilmakla beraber musadenle alinti yaptigim.kisimla ilgili sunlari eklemek istiyorum.

    Bitkisel proteinler daha zayif veya hayvansal proteinler daha saglikli gibi bir durum soz konusu degil.

    Bitkisel proteinler de besleyici ve ucuz. Onemli olan amino asit cesitliligi icin besinlerin dogru besinlerle harmanlanarak yenmesidir.

    O zaman bitkisel prler zenginlesir. Hatta hayvansal prlerin AA cesitliligini de artirir.

    Diger husus da hayvansal pr tuketilmesi zaruri degil. Vejeteryan vucut gelistirmeciler de var. Hatta yanilmiyorsam mr olympia bile oldu biri. Yada podyuma cikti.

    Acikcasi hem fizyolojik hemde felsefik bir tercih oldugu icin veganlar etoburlardan beslenme konusunda cok daha bilincli oluyorlar. Zorunluluktan da kaynaklaniyor tabi. Amino asit cesitliligi yaratmayi bizlerden daha iyi biliyorlar.



    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş