antrenman öncesi ve sonrası. şunu açıklığa kavuşturalım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve gurkan39 tarafından 13 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. gurkan39
    Offline

    gurkan39 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mrb. walla sorularım çok güzel yorum yazan herkesten eksiksiz yorum bekliyorum ona göre thums:

    1) bazı yerlerde antrenmandan önce basit karbonhidrat almalıyız bazıları alınmamalı diyor, antrenman sonrası karbonhidrat alınmalı diyen var

    2)bazıları ise antrenman öncesi protein antrenman sonrasıda protein alınmalı diyor

    3) 1 ve 2. madde birbiriyle çelişmiyormu. protein alırken aynı anda karbonhidratı nasıl alacağım hangisi öncelikli duh

    4)antrenman sonrası basit şeker alınmalı diyenler var

    5)antrenmandan sonra whey protein alırken basit şekerdemi alacağız (antrenman sonrası için protein tozuna bal oysak olurmu :D)

    6) bende serioss mass ve whey protein var, antrenman öncesi hangisi antrenman sonrası hangisi ayrıca bunlar gün içinde nasıl alınmalı

    şu numaralandırdıklarımı sırasıyla cvplarsanız sevinirim:D:D

    eksiksiz cevaplayabilirsek yeni başlayanlar için güzel ve kafa karıştırmayan bir kaynak olur

    herkese teşekkürler;)
     
  2. zhu.zhq
    Offline

    zhu.zhq Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    999
    Beğenileri:
    338
    Ödül Puanları:
    73
    1. alınmamalı imkan 1.5 saat once falan kompleks karbo almalısın
    2. antrenmandan once proteın tozu alabılırsın
    3. sbinide beraber alabilirsin
    4.evet alaınmalı
    5.evet. meyve suyuyla alabilirsin
     
    gurkan39 bunu beğendi.
  3. zigbog
    Offline

    zigbog Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.327
    Beğenileri:
    629
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    Yer:
    İzmir
    Türkçe'yi lütfen düzgün kullanalım.

    1) Ben antrenman önce basit karbonhidratta denedim kompleks karbonhidratta denedim. Kesinlikle kompleks karbonhidrat al derim.

    2) - 3) Antrenmandan önce herhangi bir et çeşidi ve makarna, antrenmandan sonra da tavuk göğüsü ve pirinç lapası. Bu 2 öğün bana çok daha iyi hacim kazandırmıştı.

    4) Diyenler doğru söylemiş. Hatta ben 5gr. creatin ve varsa 10gr. da L-Glutamin eklerim.

    6) Mass hiç kullanma gereği duymadığım için bilmiyorum. Ama ben olsam antrenmandan önce alırdım. Çünkü ben antrenmanlarımı akşam yapıyorum. Antrenmandan 20-30dk. sonra yemek yerim ve sonra yatarım.

    Bunların hepsi forumda var daha detaylı inceleyebilirsin.
     
  4. akekilli
    Offline

    akekilli Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    165
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Istanbul
    Antremandan 2 sa once Yulaf ezmesi al
    Antremandan 30 dk once Amino asit al
    Antreman sırasında en az 500ml su iç
    Antremandan hemen sonra 100% Whey+Üzüm suyu+Creatine
    Antremandan 1 saat sonra BCAA+Glutamine+Karbonhidrat 1 e 4 oranında. 10 gr protein se 40 gr karbonhidrat gibi. Ya da protein tozu olabilir.
     
    1919 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş