Antrenman Önerisi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve violent arise tarafından 20 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. violent arise
    Offline

    violent arise Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Beyler düzenli olarak 2 aydır spor yapıyorum sayılır. Yanlız kimisi çalıştığım program için iyi kimiside kötü diyor. Biri her gün farklı bölge çalışırsan çok daha çabuk gelişirsin diyor diğeride ben haftada 2 kere gögüs yapıyorum senden daha çabuk gelişirim diyor. Neyse programıma geçeyim;

    1. Gün - Göğüs
    2. Gün - Sırt
    3. Gün - Omuz
    4. Gün - Kol (arka kol dahil)
    5. Gün - Bacak

    Her biri için 5 yada 6 hareket yapıyorum ve idmanım ortalama 50 dk-60 dk arası sürüyor. Sizde ideal bir programmıdır? Yoksa 3 günlük programa geçip haftada 2 kere o programımı yapmalıyım çünkü haftanın 6 günü spora gidiyorum. 1 gün off günüm. Eğer öyl düşünüyorsanız önereceğiniz 3 günlük program nedir hangi 2 bölgeyi bir arada çalışmalıyım?
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    2 ay için fullbody çalışmak en iyisi. İmzamdaki linkten birçok programa ulaşabilirsin.
     
  3. violent arise
    Offline

    violent arise Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Senin yazını okudum dostum fakat 2 ayı devirdik. Supplementlerimi aldım protein tozu, kreatin, bcaa, l-karnitine bundan sonraki programım nasıl olmalı?
     

Sayfayı Paylaş