Antrenmanım Hakkında Yorumlarınız

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve darkavenger tarafından 9 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. darkavenger
    Offline

    darkavenger Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. VG'ye başlayalı 1,5 ay falan oldu. Forumdan öğrendiğim çalışma şekilleriyle evde çalışıyorum. Fazla bilgim olmadığı için forumdaki çalışma şekillerinden kendimce bi program oluşturdum ve haftada 6 gün bu programı uyguluyorum. Yanlış mı yapıyorum doğru yolda mıyım bilmiyorum, o yüzden sizlerin yorumlarını bekliyorum. İlk önce elimdeki aletleri yazayım. 3 tane dumbell var. Bir sürü değişik ağırlıkla, dumbellerı ve barımı ayarlayıp kullanıyorum. Bench sehpam da var. Programımı yazıyorum;

    1) Isınma hareketleri
    2) Bench press
    3) Incline dumbell Flyes
    4) Bent over laterall raise
    5) Dumbell lateral raise
    6) Barbell curl (barı tersten tutarak da yapıyorum)
    7) Front dumbell raises
    8) Military press
    9) Dumbell french
    10) One arm dumbell rowing
    11) Şınav
    12) Decline twisting crunch ve yerde mekik
    13) Son olarak da flexor'un verdiği bacak egzersizleri
    (genelde 2 set yapıyorum hepsini)

    Programımı böyle yaptım arkadaşlar. Yorumlarınızı bekliyorum. Ekleyebileceğimiz hareket var mı veya şunu çıkar, onun yerine bunu yap gibi? Ya da her gün bunların hepsini yapmam da sakınca var mı?
     
  2. akem87
    Offline

    akem87 Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    kardeş 6 gün çalışmak kesinlikle yanlış.kaslarını dinlendirmen lazım.6 gün çalışmayla kas yapmak yerine yakarsın. Haftada 3 gün çalışmak en idealidir.
     
    darkavenger bunu beğendi.
  3. darkavenger
    Offline

    darkavenger Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    peki birer gün arayla çalışsam? yine mi fazla olur? ya ben boş geçirdiğim zaman rahat olamıyorum!
     
  4. akem87
    Offline

    akem87 Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    mesela ben salonda pazartesi , çarşamba , cuma çalışıyorum.
     
  5. wolf13
    Offline

    wolf13 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    ben haftada 4 gün çalışıyorum 1.2.gün:göğüs,ibiceps 3.4.gün:kanat,triceps(ayrıca 4 gün boyunca karın çalışıyorum
     
    darkavenger bunu beğendi.
  6. skull
    Offline

    skull Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38

    Omuz,bacak çalışmıyormusun?
     
  7. wolf13
    Offline

    wolf13 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    hayır yani pro. olarak yapmadığım için evde hafif çalışıyorum bacak için koşu yada calf için bazı çalışmalar yapıyorum ama diğerleri gibi istikrarlı bi şekild değil ve özellikle omuzdan kaçınıyorum çünkü omurgaya dik baskı yapan hareketler boy uzamasını engelliyormuş ilerde düşünüyorum bir salona kayıt olduğum zaman tabiki tğm kas gruplarımı çalıştırıcam ama şimdilik evde amatör olarak çalıştığım için çok ayrıntıya girmiyorum ve aletsiz bazı kas gurplarını çalıştırmak zor oluyo
     
  8. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    bende haftada 3 gun evde calısıyorum bacak harıc tum vucut.kalcalarım genetıgımden doalyı buyuk bacak calıssam dahada buyur ondan calısmıyorum :D
     
  9. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    yeni başlamışsın şimdilik haftada 3 kere ya da gün aşırı haftada 1 hafta 3 1 hafta 4 şeklinde olabilir. ilk prgramın o yüzden bent over lateral raises e gerek yok. ilk program için 2 omuz hareketi yeterli. barbell curl de avuç içlerin karşıya bakacak şekilde yap. military press hareketide ilk program için uygun değil. one arm dumbell rowing den önce front pull down yapabilirsin kanatlar için olmazsa olmaz.
     
    darkavenger bunu beğendi.
  10. darkavenger
    Offline

    darkavenger Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yani bu kadar ağır çalışmamalıyım diyorsunuz.
    Ayrıca kilolarım da fazlaydı, ben öyle düşünüyorum, 1.5 ayda 76.6'dan 73.2'ye düştüm. Boy 1.71 bu arada. Karın bölgemde yağlanma var. Ondan tamamen kurtulmak ve genelde gözle görünür çalışılmış bir vücut olsun istiyorum. Hem kilo vermeye hem de hacim yapmaya çalışmak uygun mudur sizce? Yani bu karın bölgemdeki kaslardan diyet dışında kurtulamayacağım gibi geliyo. Her gün mekik çekiyorum ama işe yaramıyo gibi hissediyorum. Sadece karın bölgemdeki kaslar gelişiyo sanki. Yağlara bi etkisi yok gibi?
     

Sayfayı Paylaş