Antrenmanım akşam 9'da bitiyorsa..

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Angelossi tarafından 11 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Angelossi
    Offline

    Angelossi Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    181
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    0
    Yatma saatime 1-2 saat kaldığından kompleks karbonhidratlar almaya korkuyorum.

    Basit şeker tüketmeyi gece yağ depolayacak diye korkuyorum..

    Meyve şekeri fruktoz zaten ayrı bir muamma.. Doğru düzgün bir insulin arttırıcı değil..

    Peki ben bu saatten sonra hangi karbonhidratı yüketeceğim ? :shock:
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bu zor bir ikilem aslında..fakat 2 saat sonra yatacaksanız basit şeker almamak şartı ile kanımca kompleks alınabilir..

    ayrıca
    antreman hemen sonrasın öğünün önemini biliyorsunuz..
    eğer hacim (bulk) döneminde iseniz antreman sonrası öğünde kompleks karb.lar geri kazanım için (recovery) son derece önemlidir..(60 gr veya daha fazla)

    kahvaltı ile birlikte en önemli öğünlerdendir..
     
  3. EyeSeeYou
    Offline

    EyeSeeYou Özel Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2005
    Mesajlar:
    509
    Beğenileri:
    242
    Ödül Puanları:
    0
    yağ depolamanız için günlük toplam kalori alımınız ve harcamanız esastır...yatma saatiniz değil...bu sınır içinde kalarak dilediğinizi tüketebilirsiniz...kg fazlanız var veya yağlanmaya müsait iseniz antremanınızdan hemen sonra sıvı şekilde karbonhidrat-protein(powerade-whey ya da yağsız süt-whey) alarak günü kapatabilirsiniz...
     
  4. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    İdmandan sonra yenen muz iyi bir karbonhidrat seçimi, çünkü idman sonrası vücut depolamak amacıyla değil, kaslarda eksilen glikojeni tamamlamak amacıyla besinleri kullanıyor, basit karbonhidrat alsanız bile, onlar zaten kaslardaki glikojen depolarını tamamlamada kullanılacak.
    İdman şiddetinize göre, özellikle ağır kilo kullanılan idmanlarda, çok ciddi bir glikojen tüketimi oluyor, bunu 3-4 idman (idman sonrası öğünlerde yetersiz beslenerek tamamlamazsanız) idman enerjinizde düşme ve kaslarda cansızlık belirtileri olacaktır.
    Akşam yemek yemeyin sözü, normal, akşam evine geldikten sonra kanepeye oturup Sılayı izlemeye koyulan vatandaşlar için...
     
    sarc4stic bunu beğendi.
  5. Angelossi
    Offline

    Angelossi Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    181
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    0

    Bu yeterince açıklayıcı oldu. Hepinize çok teşekkür ederim : )
     

Sayfayı Paylaş