antremani yanlismi yapiyorum

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve mirposs tarafından 8 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mirposs
    Offline

    mirposs Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Sa arkadaslar ben birsey sorcaktim antreman herkes bir iki saat suruyor diyor da ben bir gun gogus biceps mesela ikisi birden 4 saat veya daha fazla surutor bu neden kaynaklaniyor eger az calissamda kasilmiyor ertesi gun agirlik az diyemi acaba bunu nasil yapabilirim agirligi hafta ici alicam fakat alana kadar napabilirim zincir var mesela yoksa afirlikla ilgisi yokmu????
     
  2. NaturalBeast
    Offline

    NaturalBeast Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2015
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadasım sen naptın öyle bir antremandan yarar alamazsın. Sen antremana basladıktan sonra 1 saat kadar testesteron hormonu salgılanır 1 saat sonunda durur. Kas gelişimide azalır ve durur. Kısaca Ntremanı şiddetli ve kısa tutman gerekıyor


    Everybody wants to be a beast until it is time to do what real beasts do.

    Trust your journey.
     
  3. winston123
    Offline

    winston123 Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    443
    Beğenileri:
    1.173
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Antrenman suresi gercekten cok cok uzun. Spora basladiktan bir sure sonra kortizol hormonu salgilanir ve testosteron miktarini dusurur. Kortizol stres hormonu olarak da bilinir ve katabolik bir hormondur. Dolayisiyla gelismek istiyorsan kisa ve siddetli calismak zorunludur. Isinmayla birlikte maksimum 1 - 1,5 saat calis. Agirliklari artir tekrarlari dusur. Her calisma gununde kucuk kas gruplarini 2 bolge olarak (ornegin kollar omuz gogus) buyuk kas gruplarini da (ornegin bacak sirt) 1 bolge olarak calis. Gogus ve biceps calistiysan araya 3 gun koy tekrar ayni bolgeyi calismak icin mesela. Beslenmeyi kesinlikle atlama.
     

Sayfayı Paylaş