Antremandan sonra bunları yemem yeterli mi?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve dogansenturk tarafından 24 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. dogansenturk
    Offline

    dogansenturk Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    merhaba, Ben yaklaşık 1 buçuk senedir fitness yapıyorum. Bu zamana kadar antremanlardan sonra protein tozu içerim ve yarım saat sonrada yemek yerdim(tabi genelde tavuk ve karbonhidrat içeren besinler, bazen mecburen yağlı da yiyorum) Ancak aklıma takıldı. Kas kütlem'in büyümesini istiyorum. Bu yüzden balık tüketmeyi düşünüyorum. Tabi fazlalıklardan da kurtulmam gerek. Spordan hemen sonra proteini içmek ve yarım saat sonra sadece pirinç lapası ve balık(dardelenton) yemeyi ve günü besin olarak kapatmayı düşünüyorum. Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz. önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim...
     
  2. BigSword
    Offline

    BigSword Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kırklareli
    Ben pirinç lapasının pekte yararlı olacağını düşünmüyorum fazlalıklardan kurtulabilmeniz açısından...
     
    dogansenturk bunu beğendi.
  3. bela03
    Offline

    bela03 Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci/Ayakkabıcı
    Yer:
    İstanbul
    Beyaz pirinç yerine, bulguru tercih edebilirsiniz.

    Eğerki, antremanın geç saatlerde bitiyorsa, karbonhidratı çok düşük seviyelerde tutman gerekir.
    Ertesi günki kahvaltıda, bunu tedarik edersin.
     
  4. dogansenturk
    Offline

    dogansenturk Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    yok antreman saat en geç 18.30 gibi bitiyor. saat 7 de ise akşam yemeğini yiyor ve daha sonra hiç birşey almıyorum. Sabahları ise protein tozu(spor yaptığım günlerin ertesi genellikle) ve hafif kahvaltı yapıyorum(meyve ve mısır gevreği gibi).
     
  5. Aranel
    Offline

    Aranel Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.009
    Beğenileri:
    611
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Antremandan sonra protein ve hızlı sindirilen bir karbonhidrat (pirinç lapası iyidir) tüketmen yerinde olur. antremandan sonra tükettiğin için yağ olarak depolanma olasılığı azdır. tabi yinede oranını ayarlamak lazım. 50-60g karbonhidrat yeterli gelir bence antreman sonrası için. bu da ortalama 80-90g pirinç e denk geliyor.
     
    dogansenturk bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş