Antremandan sonra 15-20 dk kosu bandi yapabilirmiyim?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve solve87 tarafından 28 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. solve87
    Offline

    solve87 Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar bir hafta once vg ye basladim iki haftadirda protein agirlikli diyet yapiyorum , yag oranim dusmeye basladi ama bugun kendime engel olamayi bir gunlugune bozdum diyeti hemde iyi bozdum , cikolatlar pastalar ve biraz pismanlik var. Bugun yine salona gidicem sizce antremandan sonra kossam zararli mi yararli mi olur ? Ayrica , diyeti bozmamin sebebi nedendir bilmem 2 gundur ishaldim fena bir sekilde ve diyetten kaynaklanabilecegini dusundugumden bozdum , sizce dogru mu yaptim ?

    Tesekkurler arkadaslar
     
  2. hakan karakaya
    Offline

    hakan karakaya Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Haftada bir kandini ödüllendir, dilediğini ye. Body den sonra koşmak kesin zayıflatır. Doğru yoldasın.
     
  3. solve87
    Offline

    solve87 Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cok tesekkur ederim bir saat sonra salona gidicem hocama sormayada cekindim cunku kendisi sendeki de yagmi diyip gecistiriyo e antremandan sonra kosarsam kaslari yakarim diye bi korkum vardi cidden tesekkurler.
     
  4. Sainted
    Offline

    Sainted Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2012
    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    53
    15-20 dakikalık kardiyonun kasları yakması söz konusu olmaz tabiki. Sürekli olacak bir durum ise sıkıntı çıkartabilir yağ oranınız az ise fakat kardiyonun zararı olmaz.
     
  5. solve87
    Offline

    solve87 Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam yag oranim 13-14 yaglarin nerdeyse hepsi bel ve karin bolgesinde saniyorm emin degilim oyle bisey mumkunmu diye , dusurmek istememin sebebi ise omuzlarim cok dar ve bel bolgesindede yaglanma olunca daha da dar gozukuyor ayrica yag oranimi dusurursem karin kaslarim daha kolay gorunurmus buda gelisimlerini izlemem icin olanak saglar diye istiyorum

    Arkadaslar kusura bakmayin telefondan yaziyorum yalnislar ve ozel karekter kullanmamamin sebebi bu .
     
  6. tugi190794
    Offline

    tugi190794 Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İSTANBUL
    15-20 dakıkanın zararı olmaz ama beslenmeni ona göre ayarla :)
     
  7. hakan karakaya
    Offline

    hakan karakaya Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Yağ oranını düşürünce bu sefer zayıfım bunalımına girersin. Vücudundaki yağlar, kas oranı ile ters orantılı olararak zaman içinde eriyecek zaten. Kas yapmak öyle kolay değil, 2 seneden aşağı kas yaptım deme derim, kendini kandırısın. Burada bakıyorum da 3 ayda kas yaptığını sananlar var. tavsiyem, 3 ay sonra, hergün body den sonra kardiyo yapma. 2 gün body yap, bir gün kardiyo şeklinde, 6 günü tamamla, 7. gün dinlen. Yağlar zamanla en son bel bölgesinden gider.
     
  8. solve87
    Offline

    solve87 Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tamm hocam benim amacim yaza kadr fit bir vucuddu building vucud degil fitness vucud hafif karin kafif adonis hafif gogus olmaz mi diyosun simdi haziranin sonuna kadar
     
  9. hakan karakaya
    Offline

    hakan karakaya Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Olur elbet yaza çok var. Bizde başlarda öyle diyorduk, ama body bende bir hayat tarzı oldu.
     
  10. SNIPES44
    Offline

    SNIPES44 Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    body sabır işidir %50 antreman %50 beslenme diyorum düzenli bir beslenme antreman ile 3. aydan itibaren meyveleri toplamaya başlarsın.
     
  11. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  12. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link :

    Arama Kelimeleri :antreman sonrası cardio

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş