Antremandan 2-3 Saat Önce Kuruyemiş ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Korgem tarafından 4 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Korgem
    Offline

    Korgem Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    İştahı açık biri değilim. Anteman enerjimi sağlamak için antremandan 2-3 saat önce tuzlu kavrulmuş badem & tuzlu kavrulmuş antep fıstığı & kurutulmuş çekirdekli siyah üzüm & kavrulmuş fıstık yemekteyim.

    Çekindiğim konu ise tuzlu yemek uygun mu ?
    Kavrulmuş yemek besin değerindeki eksiklik ciddiye alınır düzeyde mi ?
    Teşekkürler.
     
  2. UNS
    Offline

    UNS Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2013
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Çiğ kuruyemişi tercih ederseniz sizin için daha sağlıklı olacaktır. Abartmamak kaydıyla, bir avuç kadar, karışık çiğ kuruyemişi hem ara öğün hem de antrenman öncesi tüketebilirsiniz...
     
    Korgem bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş