Antremanda kusuyorum

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve titwobble tarafından 6 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. titwobble
    Offline

    titwobble Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Sabahları 3 yumurta ve biraz lor yiyorum. Akşam 4'de antremana başlıyorum. Programımın bitimine yaklaşınca midem bulanmaya başlıyo. Dayanamayacak hale gelince gidip kusuyorum. Bol bol asit çıkıyo. Sadece asit. yemek parçacığı falan yok. Antreman esnasında su içtiğimden bulanıyodum çok az su içiyorum yine bulanıyorum. Protein tozunu midemin kaldırması için kusuyorum. Bu asit neden oluşuyor ? Nasıl engellerim ?
     
  2. AnTiCoRe
    Offline

    AnTiCoRe Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    22 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Diş Hekimi
    O asit midenden gelen asittir.Mide özsuyu dediğimiz.Kusmaya gelince antrenmanın en sonunda mı kusuyorsun? Karın hareketinin hemen sonunda mı kusuyorsun? Son öğünü antrenmandan kaç saat önce yiyorsun? Herhangi bir mide-barsak hastalığın var mı?
     
    titwobble bunu beğendi.
  3. titwobble
    Offline

    titwobble Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    karın hareketleri bacak hareketleri göğüs hareketleri bitiyo sonra yavaş yavaş başlıyo. programım bitmek üzereyken kusup rahatlıyorum. Hastalığım yok. Antremanda 2 saat önce yiyorum. 1 saat önce de yarım ölçek protein tozu içiyorum.
     
  4. AnTiCoRe
    Offline

    AnTiCoRe Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    22 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Diş Hekimi
    Protein tozu olarak ne kullanıyorsun?
     
  5. Rigby
    Offline

    Rigby Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    "Bacak hareketi kusturur" diye bir söylem vardır :) Zorlandığın ve içeride basınç arttığı için olabilir benim görüşüm. Fakat mutlaka bir doktora gidip görünmende fayda var.
     
  6. titwobble
    Offline

    titwobble Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Genrise whey protein kullanıyorum. bildiğin 1 litre asit kusuyorum. yani bacak hareketi yaparken oluşmuyodur ama belki mide bulantısına neden oluyodur. Ne yapıyım yani bacak çalışmasam mı ? :D
     
  7. Cigabyte4
    Offline

    Cigabyte4 Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Ne alakası var bacakla, antremanda kaç lt. su içiyorsun, başka bişey içiyormusun, veya belki salon pis kokuyordur sen içerde olduğun için anlamıyorsundur belki ondan kusuyorsundur ?
     
  8. titwobble
    Offline

    titwobble Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Salon çok havadar değil ama pis koktuğunu hissetmedim. Antremanda kustuğum için çok az su içmeye başladım. başka hiçbişey içmiyorum ama yine de kustum dün.
     
  9. fatih.b
    Offline

    fatih.b Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi arkadasimdada oluyordu mide kanseri cikti bnce hemen doktora git
     
  10. titwobble
    Offline

    titwobble Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Allah korusun. normade olan bişey değil sadece antremanda oluyo ama bi gidiyim..
     
  11. fatih.b
    Offline

    fatih.b Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Kesinlikle git
     
  12. Candot
    Offline

    Candot Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    126
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Antrenman oncesi toz almamayi dene bir de. Sorun ondan mi anlarsin. Mutlaka doktora gir, buyuk olasilikla tozdandir belki duyarliligi falan vardir midenin, spor yapinca kusuyosundur
     
    Kadirzm45 bunu beğendi.
  13. Rigby
    Offline

    Rigby Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Dikkat ettiysen böyle bir söylenti var dedim. Kesin böyle diye bir tabir kullanmadım. Ama bacak çalışanlardan gnelde böyle duyuyorum. Neyse dediğim gibi doktora gitmeyi ihmal etme.
     
  14. Mert's
    Offline

    Mert's Üye

    Katılım:
    5 Mart 2014
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    O değil de sadece sabah kahvalyisiyla mi 4 te spora gidiyorsun ?
     

Sayfayı Paylaş