antremana uzun süre ara vermek

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve StRoNgMaN tarafından 11 Haziran 2006 başlatılmıştır.

  1. StRoNgMaN
    Offline

    StRoNgMaN Yeni Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2005
    Mesajlar:
    462
    Beğenileri:
    73
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    1. ANTREMANLARA İKİ HAFTA ARA VERİLİNCE SPORCUNUN CALIŞMA KAPASİTESİ DÜŞER

    2. ON HAFTA İLE SEKİZ AYLIK BİR ANTREMANSIZLIK PERİYODUNDAN SONRA ANTREMANLARA BAŞLAMADAN ONCEKİ DUZEYE DÜŞER

    3. DÖRT-ONİKİ HAFTALIK BİR ANTREMANSIZLIK DONEMİNİNDEN SONRA KALP-SOLUNUM SİSTEMİ GELİŞİMİNDEN % 50 KADAR KAYBEDER
     
  2. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.103
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    antremana ara verdiğin surenin telafisi dörtte birdir

    yani 4 ay ara verirsen 1 ayda geri toplarsın
     
    enter33 ve TorettoEA bunu beğendi.
  3. masteer
    Offline

    masteer Özel Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2006
    Mesajlar:
    809
    Beğenileri:
    1.074
    Ödül Puanları:
    0
    Antrenmana uzun sure ara vermenın uzmanı olarak her yenı basladıgımda farklı bır yol ızledım. Kımı zaman cok hafıf kılolardan basladım ve cok yavas arttırdım, kımı zaman cok hızlı agır kılolara zorladım kendımı, bazen sadece temel hareketler ve ıkı gunluk programla , bazende normal bır 3 veya 4 gunluk programla basladım.

    Sızlere tavsıyem ara verdıysenız ılk bır hafta sadece alısma suresı olarak gecırın, sonra ıse kol dısında butun kas gruplarında
    gucunuzun elverdıgı en yuksek kılolarla 2 temel 1 ızole hareket kendınızı zorlayın.Agrı sızı 10 gun surecektır ama daha sonra cok hızlı toparladıgınızı goreceksınız. Kolda ıse tam tersı verılen aralar sakatlıga davetıye en cok kolda cıkardıgı ıcın kendınızı agır basacam dıye zorlamayın, onun yerıne hareketın nızamı olmasına ve tam hıssetmeye odaklanın.Kolda ıyıce forma gırene kadar 10-12 tekrarlar kullanın.

    Beslenmede onemlı verılen aradan sonra sakın dıyetle baslangıc yapmayın, once bıraz form kazanıp sonra dıyete yonelın.
     
    TorettoEA bunu beğendi.
  4. fırat 26
    Offline

    fırat 26 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2006
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    MASKOTLUK BİTTİ
    kesinlikle katılıyorum.ben baya bi uzun bi aradan sonra gecen hafta ilk kol antremanımda bicepsi zorlayınca bilegimden omuzuma kadar 100 lerce nokta nokta minik kan doldu(bunun için ayrı bi baslık acmısdım zaten).ve kolum kıpkırmızı oldu.ama diger bölgelerde fazla agrı olmadı.ben bu düsüncelerinde maastere katılıyorum.... ;)
     

Sayfayı Paylaş