antreman yardım lazım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve emc tarafından 18 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. emc
    Offline

    emc Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    dostlar ben bodybuildingde 7. ayımdayım programımda eksik olduğunu düşünüyorum biraz

    programım;

    bench press

    dumbell press

    incline dumbell press

    butterfly makine

    pullover

    benim merak ettiğim konu gögüs programıma hiç dumbell fly ve cable cross eklenmedi hocam gerek olmadığını söyledi programımın 2 aydır aynı olduğunu söyledikden sonra incline press birde dips eklendi açıkçası emeğimin karşılığını alamadığımı düşünüyorumkafa_ benchde bar hariç 60 65 kg girebiliyorum bu hareketler için erkenmi genetik olarak gögüslerimin orta kısmı boş bu hareketlerin orta kısma etki ettiğini okudum birkaç yerde yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyorumthums:
     
  2. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Göğüs çalışmalarında cable cross ve pullover hareketlerinin ikisi aynı anda olmaz , mutlaka biri birinin yerine olur aynı tarzda hareketlerdir ama benim favorim tabiki pullover; hem göğsü yukarı çeker hemde kaburga kaslarını meydana çıkarır, ayrıca dumbell fly sız bir göğüs antrenmanı düşünemiyorum bir de hiç decline hareket yok programında yani alt göğsünü çalıştıran tek hareket dips.
    Bana kalırsa programında bulunması gereken hareketler
    Pullover
    Bench press
    Bench press(dar tutuş)
    dumbell pres
    dumbell fly ve dips

    Bu arada cable cross hareketinide genelde definasyonda çok kullanırlar, başarılar.
     
  3. emc
    Offline

    emc Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim cevap için gögüs bölgesinden sıkıntım var salondaki hoca ben biliyom tarzında biraz misal omuz programında arka omuz yok zannedersem onuda yazıyım

    makine press

    dambıll press

    yanlara açma

    çene altına çekiş

    triceps programı;

    push down

    halat

    dambıl press

    dips yeni eklendi işte yedinci ayda tricep programı 7 aydır aynı sadece dambıll press yerine tek dambıll eklendi bu yani ;
     
  4. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci

    Evet arkaya açış ve kafanı dizlerinin arasına alıp yanlara açış hareketleri yani arka omuz hareketleri yok programda

    Benim omuz antrenmanım şöyle
    Öne açış
    Yana açış
    Arkaya açış
    Eğilerek yana açış
    Upright row
    ve omuz press
     

Sayfayı Paylaş