antreman yapılmadığı günler nasıl beslenilmeli

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve temogra tarafından 13 Haziran 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. temogra
    Offline

    temogra Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    sigorta
    Yer:
    istanbul
    merhabalar benim merak ettiğim bir konu var. spora gidileceği günler protein,karbonhidrat alımı spordan sonra basit şeker, karbon ve protein alımı yapılıyor. gün aşırı spora gidildiğinden dolayı arada kalan günde nasıl beslenilmesi yararlı olur. spora gidilecek ve sporadan dönülmüşcesinemi yemek yemeliyiz yoksa öğünleri azaltarakmı günü tamamlamalıyız. tşk.
     
  2. dishiwelet
    Offline

    dishiwelet Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    887
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    fitness antrenörü
    Yer:
    antalya
    antr günleri haricide protein kompleks karbonhidrat alımları yine aynı sekilde yapılmalı kaslar dinlenerek gelisir bu yüzdende besine ihtiyac duyar sadece basit seker almanıza gerek yoktur eger yag yakımı veya kilo verme döneminiz varsa karbonhidratları kısarsanız dinlenme günlerinde
     
    temogra bunu beğendi.
  3. temogra
    Offline

    temogra Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    sigorta
    Yer:
    istanbul
    bilgi verdiğiniz için çok tşk ederim.
     
  4. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    daha az...off-günlerde antrenman günlerin eoranla % 10-30 daha azlatabilirsiniz...) böylece yağ oranı da artmaz...
     
    temogra bunu beğendi.
  5. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    antrenamn olmayan gunler karbonhidratı azaltıp proteini yuksek tut. antrenman gunleride performans adına karbonhidratı yuksek tutabilirsin.
     
    temogra bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş