Antreman ve Beslenme programı için yardıma ihtiyacım var..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Soji tarafından 21 Ekim 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Soji
    Offline

    Soji Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2011
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar forumdan takip ettiğim kadarıyla yaptıgım antremana göre beslenmemde bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum yardımınıza ihtiyacım var..öncelikle programım şu;

    Pazartesi(Merkez Bölgesi)

    V sit up(20 tekrardan 4 set)
    Hyperextension (20 tekrardan 4 set)

    Hanging leg raise (12 tekrardan 4 set)
    Plank (30 saniyeden 4 set)

    Salı(Gögüs ve Sırt)

    BencPress(10 tekrar 4 set)
    Seated Row(12 tekrar 4 set)

    Incline dumbbell chest Prest(10 tekrar 4 set)

    Barfiks(10 tekrar 4 set)

    PushUp(10 tekrar 4 set)
    İnverted Row(12 tekrar 4 set)

    Çarşamba(Omuz-Bacak)

    Squat with shoulder press (12 tekrar 4 set)
    Forward lunge with lateral raise (15 tekrar 4 set)
    Standing calf raise with DB shrug (20 tekrardan üç set)

    Perşembe(Biceps-Triceps)

    Barbell curl(12 tekrar 4 set)
    Lying Barbel extension(12 tekrar 4 set)

    Dumbell Hammer curl(10 tekrar 4 set)
    Rope Pushdown(10 tekrar 4 set)

    DIPS(10 tekrar 3 set)
    Dumbbell biceps curl(10 tekrar 3 set)


    Kalan 3 gün dinlenme arkadaşlar antreman programım budur.Mens Health'den Umut Duygu'nun programı..Hareketler belirtiği şekilde süperset olarak yapılıyor..zıt kas grupları calıstırılarak..Antremanlar yaklaşık 35 dakika sürüyor ve setler arası 1dakika dinleniyorum..Kilom 80 boy 1.80 yaş 21.Amacım fit görünmektir..Hani şu meşhur örnek Taylor Lautner Vucudu

    BESLENME;

    Arkadaşlar sabah saat 10 da 3 tane yumurta beyazı bir kase müsli..
    12 de Bir adet muz ve 2 kaşık fıstık ezmesi...
    13.00 da spora gidiyorum(bazen 12 ve 14.00 değişebiliyor bu aralıkta)
    Daha sonra spordan geldikten sonra 1 adet 160 gramlık ton balıgı ve kibrit kutusundan biraz büyük beyaz peynir yiyorum.(Bu günlere göre 300 gram tavuk gögsü,250 gram biftek ile degisiyor..)yaklaşık bir saat sonra bir tabak ıspanak,taze fasulye 2 lisinden herhani birini yiyorum..bundan yaklaşık bir buçuk saat sonra okulda çıkan yemeği yiyorum(hiç ekmek kullanmıyorum)..Akşam ise Elma,Muz,Yatarkende 1 bardan süt içiyorum...

    Sizce bu program ile bu beslenme normalmidir?Eksik kaldiğım belirtemediğim noktalar varsa lütfen yazın tartışalım..Yardımlarınız için şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum.
     
  2. colkurduu
    Offline

    colkurduu Üye

    Katılım:
    19 Mart 2011
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    gayet güzel devam wt beslenme proğramına ve vg proğramına ayrıca yumrutanın sarılarını cöpe atma bence tavuk bulunmadığı gunlerde mercimek hasalaması yesıl fasulye soya fasulyesı kuru fasulye ama yemekte fazla yağ olmucak gibi protein alternatıfli seyler kullanılabilir tavuk sart değil ayrıca ön kol yanı bilek hareketi ekle bence coğu proğramda yok bielk haraeketleri faydasını görürsün
     
  3. Soji
    Offline

    Soji Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2011
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler yardımın için..Dediklerini yapıyorum biraz arastırdım ve soya fasulyesi,kuru fasulye ve spirulina kullanıyorum..Ek olarak bişey daha sormak istiyorum..Forumda herkes yağ yakmak için kardiyo olmalı yoksa hikaye falan diyor?benim programım superset ekstradan kardiyo antremanı koymalımıyım hafta sonuna bir gün?
     

Sayfayı Paylaş