Antreman ve ağırlık

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Gannicus tarafından 9 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Gannicus
    Offline

    Gannicus Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamlar arkadaşlar,
    1-hangi bölgeyi çalışırken ne kadar ağır girmeliyiz?
    2-4x8 yaparken ağırlığı her set ağırdan hafife düşürürsek mi daha faydalı olur yoksa her set artırırsak mı?
    3- Yardım alarak ağır çalışmak mı daha faydalı yoksa yardımsız yapabildiğimiz ağırlıkla çalışmak mı? bench_O
    4- Sağlakım ve 1ayda sol bicepsim iyi gelişti ama sağ çok küçük kaldı ne yapmalıyım? Barla mı çalışmalıyım yoksa dambılla, kolları ayrı ayrı mı çalıştırmalıyım?
    Teşekkürler
     
    Son düzenleme: 9 Eylül 2013
  2. Sporcu35
    Offline

    Sporcu35 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir/Konak
    Merhaba
    1-)Nizami olacak şekilde kaç ağırlık giriyorsan gir ağırlık önemli değildir nizami yapmak önemlidir.
    2-)Benim görüşüm ağırlılığı artırarak gitmen daha iyi olur.
    3-)Yardımsız çalışmak daha iyidir.Yardımlı çalışacaksan mutlaka partnerin olacak he hemen girmicek tabi ki mesela 3*10 yapıcaksan 8-9-10'da araya girecek.
    4-)2 sinlede çalış zamanla gelişir.
    Spor hayatında başarılar.
     
    Gannicus bunu beğendi.
  3. sthammer
    Online

    sthammer Guest

    1- son tekrarda tükeneceğin kilo, hareketler nizami olmalı evet, omuz bölgesi çok ağır girilmemeli sakatlık çıkmaması için ki acı hissedilirse(kas ağrısı değil) devam edilmemeli, zaten çok tekrarlara daha iyi cevap veren bir bölge
    2- ters piramit ve piramit sistemden bahsetmişsin, ölçü almak için faydalı bir sistem, hangisinden verim alırsan onu kullan, konuyla ilgili link http://www.bodyforumtr.com/vbforum/antrenman-bodybuilding-ve-fitness/antreman-sistemi-ozer-baysaling-27912.html
    3- yerine ve amaca göre, örneğin göğüs kasları ağır kiloyu sever, partnerli çalışan biri daha avantajlı olabilir hacim için
    4- barla çalışmak orantısızlığı en aza indirir
     
    YuBingJun ve Gannicus bunu beğendi.
  4. seytantuyu
    Offline

    seytantuyu Özel Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.611
    Beğenileri:
    1.153
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Kurallar Madde-23'e aykırı başlık açmak!
    Madde 23- Forum Üyelerinden Kahinlik Beklemeyin!
    Örnek resimler ekleyip ya da beğendiğiniz vücuda sahip insanların isimlerini vererek afaki sorular sormayınız.Ölçülerinizi ya da kendi resimlerinizi verip afaki sorular sormayınız, antreman ve beslenmen programları istemeyiniz.
    Bu tür başlıklar kilitlenerek çöpe atılacaktır.
    Örnekler :
    *Şu kadar süre çalışsam kaç kilo alırım?
    *Şu kadar süre çalışsam ölçülerim nasıl olur?
    *Bu vücuda supplementsız ulaşılabilir mi?
    *Resimdeki gibi bir vücuda ulaşmam ne kadar sürer?
    *Resimdeki gibi bir vücuda ulaşmam için neler yapmam lazım?
    *Resimdeki sizce steroid kullanmışmıdır?
    *Ölçülerime göre beslenme
    ve antreman programı verebilir misiniz?
    *Sizce bu vücut adam olur mu?
    *Sizce bu vücut gelişir mi? .... vb..
    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş