Antreman uygulamaları ve beslenme

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Mug3n tarafından 24 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Mug3n
    Offline

    Mug3n Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Trabzon
    Öncelikle herkese selamlar.
    Bir kaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.
    Trafik kazası sonucu 6 kere ameliyat oldum ve 120 kiloya kadar çıktım.
    Yaklaşık 1 senedir diyet yapıyorum ve şu anda 80 kiloyum.
    Diyet sürecinde 120 kilodan 100'e yediklerimi azaltarak düştüm sonrasında ise bir fitness salonuna başlayarak 80 kiloya kadar düştüm ve sonra yeterli olduğunu düşündükten sonra kick box'a geçtim.
    Soracagım sorular ise beslenme ve karın bölgesi ile ilgili.
    40 kilo kadar düştüğüm için karın bölgemde sıkılaşma problemi var ve derim tam olarak sarkmış gibi görünmesede çokta sıkı değil.
    Karın kası antremanları için heryerde farklı şeyler yazılıyor benim karın bölgesi ve ağırlık antremanları için planladığım çalısma programı ise şöyle ;
    Pazartesi , çarşamba , cuma kick box antremanları yapmaktayım.
    Salı , perşembe , cumartesi günleri ise
    Karın bölgesi için ; Sabah 6 da kalkıyorum ve boş mideyle 5 km koştuktan sonra karın hareketleri yapıyorum.
    Gene aynı gün içerisinde öğleden sonra 16:00'a kadar dinlendikten sonra ağırlık antremanlarına geçmeyi planlıyorum.

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html?p=81215 burada gösterilen hareketler.

    Bu çalışma programı ve gün içinde 2 antreman doğrumudur ?
    Son soru olarakta kaslanmamız için doğru beslenmemiz ve antremanlardan sonra vücudumuza protein takviyesi yapmamız gerekli fakat benim salonuma verdigim para ve whey'i birlikte götürmem maddi açıdan zor agırlık antremanlarından sonra yumurta beyazı faydalı olurmu ? ve adeti kaç olmalı ?
    Biraz uzun bir yazı oldu ama forumunuzda çok yararlı bilgilerin olduğunu ve insanlara yardımcı olduğunuzu gördüm etrafımda danışabileceğim fazla kişi olmadığından sizlere başvurmayı tercih ettim.
    Yardım eder ve bilgilenmeme yardımcı olursanız çok sevinirim.
     
    Son düzenleme: 24 Mart 2010
  2. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    3 gün kick box + 3 gün 5km koşu + 3 gün vg antrenmanı çok fazla bence. Vücudunuzun kalan sürelerde kendini yenileyebileceğini sanmıyorum. Bunun dışında dövüş sporlarıyla ilgilenen kişilerin antrenmanlarında patlama gücünü oluşturan kasları fazla yıpratmayıp dövüş antrenmanlarına bırakmaları daha uygun olur bence.
     
  3. Mug3n
    Offline

    Mug3n Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Trabzon
    Planladığım ve buraya aktardığım programda ağırlık çalışmalarını düşünmemin sebebi kick box antremanlarım genelde kondisyon ve teknik üzerine geçiyor kas ile ilgili nadir antreman yapıyoruz onlarda genelde mekik , çeşitli şınav hareketleri ve barfix oluyor.
    Benim kas çalışmalarını yapmak istememin sebebi ise trafik kazası geçirmeden önce futbol ile ilgilendiğim için fazla gelişmiş bir fiziki yapıya sahip değilim ve boyum 1,85 boyum uzun olduğu için ileride müsabakalara katılacağımı düşünürsek ince olmamam gerekiyor serilik içinde gene fazla kaslı olmamalıyım.
    Yani asıl amaç düzenli beslenme ile fiziki yapımı şekillendirmek hemde vücudumdaki kas kütlesini arttırarak güç sahibi olmak.
     
  4. boran90
    Offline

    boran90 Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    192
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    bizim salonda pazartesi çarşamba ve cuma günleri kick box antremanları olurdu bazı kisiler antreman çıkışı vg çalışmaya başlarlardı belki sende öyle yapabilirsin
     

Sayfayı Paylaş