Antreman sonrası protein ihtiyacımı doğal yollarla nasıl karşılarım?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve mert_yldz_ tarafından 21 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. mert_yldz_
    Offline

    mert_yldz_ Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2011
    Mesajlar:
    361
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaşlar öğrenci olduğum için supplement almaya bütçem yok, normal besinlerden gerekli proteini toplayabiliyorum ama.Antreman sonrası için ne tüketebilirim sizce acil protein için?
     
  2. regerenist
    Offline

    regerenist Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    kendi yediklerimi söyliyeyim antreman sonrası hemen bi meyve suyu veya bi meyve yiyorum glikojen ihtiyacını karşılamak için vücudun sonra servis ile eve yaklaşık 40 dk 150 gram haşlama tavuk göğsu ve 1porsiyon bulgur pilavı yiyorum bundan 1.30 saat sonra 1 veya 2 adet 80 gramlık ton balığı gece yatmadan öncede beyaz light peynir veya lor peyniri yiyorum ben böyle karşılıyorum ama elbette daha bilgili arkadaşlar cevap verecektir...
     
  3. mert_yldz_
    Offline

    mert_yldz_ Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2011
    Mesajlar:
    361
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    38
    benimde aklıma ilk haşlanmış tavuk geldide, haşlanmış olarak yiyemiyorum midem almıyor gerçekten.
     
  4. Nathan_Drake
    Offline

    Nathan_Drake Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    tost makinesi varsa yağlı kağıdı koy öyle pişir ben öyle yapıyorum.. Böyle besin değeri azalıyo falan diyen 1,2 yorum görmüştüm ama cidden haşlama yiyemiyorum bende ee günde 10 kerede ton balığı yiyecek halim yok
     
  5. mert_yldz_
    Offline

    mert_yldz_ Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2011
    Mesajlar:
    361
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    38
    Tost makinesi yokta barbekü var hocam onunla idare ediyorum bu aralar, hem yağsız oluyor hemde haşlama gibi tiksindirmiyor.
     

Sayfayı Paylaş