Antreman sonrası glikoz yüklemesi...

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve baycardio tarafından 28 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. baycardio
    Offline

    baycardio Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba,

    Öncelikle bu sporda çok yeni olduğumu belirtmek isterim. Forumu bi kaç haftadır takip ediyorum. Beslenme konusunda bilgili sayılırım. Antremanlara baslayalı 4 gün oldu. Henüz üstümde ki hamlığı atmaya çalışıyorum. Bu esnada vakit kaybı olmaması açısından yağ yakmaya çalışıyorum. Vücut yağ oranımın oldukça yüksek olduğunu sanıyorum. Kısaca kendimden bahsetmek gerekirse ;

    Boy: 180
    Kilo: 75
    Yaş: 19

    2 yıl öncesine kadar 110 kg idim. 65 kg e kadar düştüm. 45 kg lik kilo kaybı söz konusu. Bunun ne kadarı yağdan gitmiştir, bilinmez. Kilomu koruyamamak gibi bi durum söz konusu. Vücut boş kalmıyor, sürekli yağ depolama veya yağ yakma faaliyetinde. Durum böyle olunca yağın yanında kas kaybıda kaçınılmaz oluyor. Kısaca özetlemek gerekirse; durum oldukça vahim. 75 kg olmama rağmen kilo alıp vermekten vücutta kas kalmadığı için aynada en az 85 kg gösteriyorum. Bu durum arada psikolojimi bozmuyor değil. Hedefim minimum kas kaybı ile 68-69 kg e düşüp, kas hacmi kazanarak 85-90 a kadar çıkmak. Tabi ki uzun vadede gerçekleşebilecek bi yol.

    Antremanlarım şiddetli geçmiyor, zaten geçmeside imkansız. Vücutta kas olmayınca basılan ağırlıklarda hafif oluyor. Örnek vermek gerekirse barbell curl de 20 kg ile 15 tekrarı zor yapıyorum.

    Yağ yakma döneminde antreman sonrası, glikoz yüklemesi yapmalımıyım? (pekmez,kuru üzüm,bal gibi)

    Beslenme ve antreman konusunda nasıl bir yol izlememi önerirsiniz. Lütfen forumdan link vs. vermeyin. Baştan aşağı okudum. Önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    1.80 ve 75 kilo için yağ yüzdesi olarak aşağılara düşüp sonra kas kazanmaya çalışmanıza gerek yok..siz o kadar yağlı değilsiniz..
    normal vg.hayatınıza yani kas kazanma dönemine devam edin ve bazı yasak gıdalardan uzak durun.. bu sayede kas kazanırken yağlarıda uzun vadede azaltmış olursunuz..en mantıklısı budur..
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/g_bek_yapmadan_kilo_al-t10729.html?t=10729

    bir deri bir kemik kalıp vg.ye başlamanın pek mantığı yok..

    forumu incelemişseniz bilirsiniz, basit şeker yani glikoz sadece antremandan hemen sonra yağlanmaya sebep vermez..ama ölçüsünde tabi..bunun içinde forumu inceleyiniz..
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/gunluk-seker-ihtiyaci-t10465.html?t=10465&highlight=basit+%FEeker

    not : link verilmesi aleyhinize değil lehinize zira farklı başlıklarda olaylar daha detaylı inceleniyor ve alabileceğiniz cevap sayısı artacaktır..
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html
     
  3. drakula
    Offline

    drakula Yeni Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Antrenmanın şiddeti fiziksel verilerle ölçülmez çünkü görecelidir. Her aşamada zihinsel olarak tatminkar, aynı zamanda istikrarlı bir motivasyon ile uzun vadede netice almanız mümkün sadece olay bundan ibaret. Gerisi işin teknik yönünü kavramaya kalıyor.
     

Sayfayı Paylaş