Antreman sistemi hakkında bir kaç soru ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve BodyEser tarafından 3 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Hacim antremanlarında hangisini daha uygun buluyorsunuz

  1. 4 set 10 12 tekrar

    40,0%
  2. 8 set 6 8 tekrar

    60,0%
Birden fazla oy kullanılabilir.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. BodyEser
    Offline

    BodyEser Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam arkadaslar antreman sistemlerinde her kafadan bir ses çıkıyor yok şöyle yapsan daha iyi olur boyle yapsan daha iyi olur herneyse ben kendi antreman programıma geçeyim
    Bulk dönemi antreman programım
    Göğüs
    Dambıl göğüs press 8x8
    Dambıl üst göğüs press 8x8
    Göğüs fly 8x8
    Pull over 8x8
    Bu rutini 4 hafta yapıyorum bu rutinde hacimlenmeye engel olacak bir teknik varsa yorum olarak aşşağıya yazabilirsiniz

    Ve 4 haftadan sonra 2 hafta kasları şaşırtmak için çalışıyorum

    Dambıl göğüs press( Drop set )
    Dambıl üst göğüs press ve dambıl fly süper set 4 set 10 12 tekrar

    Bu şekildede 2 hafta boyunca bu tarz antreman yapıyorum kasları şaşırtmak için
    Genelde drop set ve süper setleri kullanmayı düşünüyorum.
    Şaşırtma konusunda reklam yapmak istemiorum o yüzden isim vermeyecem bazı tanıdık hocalar ayda 1 defa 1 hareketi 100 tekrar şeklinde yap veya 2 set 50 tekrar tarzı yap gibi şeyler diyolar fakat ben yinede antremanlarımda old school tarzı sistemleri daha güvenilir buluyorum.
    Sizinde hem antreman sistemim konusunda eksiklikler veya yanlıslıklar varsa düzeltmenizi ve bu şaşırtma konusunda değişik farklı rutinler uyguluyorsanız yorum olarak yazmanızı rica ediyorum
    İyi sporlar :)
     
  2. Cengizhan CAN
    Offline

    Cengizhan CAN Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Balıkesir
    8 set güzel ama 8 tekrar fazla. 6 tekrar maksimum ağırlık şeklinde daha uygun olacaktır. Önerim 6-8 hafta yapıp öyle bir haftalık farklı antreman modeli denemeniz. Ağırlık ile dips te yaparsanız güzel olur.
     
  3. BodyEser
    Offline

    BodyEser Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki sürekli süper set ve drop set uygulamak hacim konusunda sıkıntı çıkarır mı ?
     

Sayfayı Paylaş