Antreman Programım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve murat2 tarafından 18 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. murat2
    Offline

    murat2 Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Pazartesi :

    Biceps: 3x12 Barbell Curl - 3x12 Hammer Curl
    Göğüs: 3x8 B.Press - 3x8 Üst Göğüs - 3x8 Alt Göğüs - 3x8 Yana Açma

    Salı :

    Omuz: 3x12 Yan Omuz - 3x12 Arka Omuz - 3x8 Enseye Çekiş ve Çeneye Çekiş.
    Arka Kol: 3x8 Yatarak Bar İle , 3x12 Ayakta Dumbell İle Boyuna İndirme.

    Çarşamba : Off

    Perşembe :

    Sırt: 3x8 Barfix Enseye ve Çeneye Çekiş,Dumbell ile Bir Kaç Hareket 3x8.
    Karın: 3x20 Yarım Mekik, 3x20 Tam Mekik, 3x20 Alt Karın Ayağı Çekiş ve 3x8 Vakum.
    Bel: Deadlift Min Kg İle 3x8 Fazla Zorlamak İstemiyorum.

    Cuma :

    Bacak: Squat 3x8 Max Kilo.
    Bilek: 3x30 Min Kg
    Bileği 1 Hafta 3x30 Min Kilo 1 Hafta 3x12 Max Kilo İle Çalıştırıyorum.
    Kafama Göre 3x12 Max Kilo İle Devam Ederim Bazende :)

    Cumartesi Dinlenme
    Pazar Dinlenme Squat Sonrası Yamuluyorum :D

    1 Haftada 1 Defa Squatı Min Kg İle Yapıp Hafta Sonu 30 Dakika Koşuyorum.
    Kafama Göre Ayarlıyorum İşte :)
    Her Antremandan Önce 10-15 Dk Kadar Bisiklet Çeviriyorum Yada Çeşitli Isınma Kondüsyon Hareketleri Yapıyorum.

    Yanlışlarım veya Eksiklerim Olabilir.
    Yorumlara Açığım İyi Günler Kolay Gelsin.
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.497
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.
    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş