Antreman Programım..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve fostpake tarafından 26 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. fostpake
    Offline

    fostpake Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle vereceğim linkten , durumum hakkında biraz bilgi alabilirsiniz bu da önerilerinize yardımcı olacaktır işte link -- http://www.bodyforumtr.com/vbforum/ya-16-kilo-59-boy-t18070.html
    Antreman hakkında bir sorum olucak , artık çalışma programım o verdiğim linkteki gibi(resimler bölümündeki msjımdaki linkteki gibi) değil , biraz daha farklı ki şöyle..
    Pazartesi Göğüs-kol+mekik(25x2)
    Salı Omuz-****ol
    Çarşamba Off +mekik (25x2)
    Perşembe BACAK
    Cuma BEL-Mide
    Cumartesi Sırt-Kanat
    Egzersizleri 3x7şer şeklinde yapıorum ,mekikler dışında programım Flexor'un evde dumbell çalışma programıdır ,BEL-MİDE VE SIRT-KANAT çalışmalarını ise bodyweight(vücut ağırlığı) egzersizleri şeklinde yapıorum, onları da 3x7 şer yapıorum ,Pazar günü de off , yani toplam 5 çalışma günüm var programım ağır mı ? azaltmalı ya da artırmalı mıyım? ya da bazılarını kaldırıp diğerlerine mi yüklenmeliyim ?
     
  2. yiğitcanharmancı
    Offline

    yiğitcanharmancı Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    0
    Programda omuz göremiyorum. Bel çalışmasını da sırt çalışmasıyla beraber yapın. Program baştan değişmeli.
     
  3. Draqo
    Offline

    Draqo Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    salı günü omuz yazıyor. ama hoşuma gitmedi

    Benim programım ;
    Göğüs - Sırt
    Omuz - Bacak
    Biceps - Triceps

    şeklinde.
     
    Son düzenleme: 26 Nisan 2009

Sayfayı Paylaş