Antreman Programım tavsiyeleriniz...

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve nnpoint tarafından 5 Mart 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. nnpoint
    Offline

    nnpoint Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar 6.ayıma girmiş bulunmaktayım..

    ilk 4 ay antrenor yardımıyla daha sonrasında kendı kendıme calısmak ve program cıkartmak zorunda kaldım uzatmadan programımda ki hareketler yeterli midir değilmidir ? yapılış sırası ile dogrumudur yardımcı olmanızı bekliyorum..

    kilo : 71
    boy : 1.75

    kol : 39.5
    Gögüs : 103
    Omuz : 121
    bel : 79
    baldır : 60

    1.GÖGÜS

    -İncline bench press 4x8
    -Bench press 4x8
    - incline dumbell fly 4x8
    -Cable Crossover 4x8
    -Dips 3x10

    2-Biceps

    -Barbell Curl 4x8
    -Hammer Curl 4x8
    -Close grip barbell curl 4x8
    -Concentration Curl 4x8

    3-Omuz

    -Ön omuz Press (barla) 4x8
    -Cable Yana Açıs 4x8
    -Cable One Acıs 4x8
    -Arnold Press 4x8

    4-Sırt/Kanat

    -Latpull down sırta 4x8
    -Latpull one 4x8
    -Cable Rowing 4x8
    -Dumbell yana acıs ( SIRT ) 4x8

    Bacak programımı yazmıyorum

    simdiden tskler
     
  2. Von_Pasther
    Offline

    Von_Pasther Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Dumbell yana acıs ( SIRT ) 4x8 sırt değil omuz hareketidir.Açış değil çekiş yapacaksın kanat için.

    Onun dışında programında bacak mide ve triceps göremedim gözden kaçırdın herhalde yazarken buraya
     
  3. nnpoint
    Offline

    nnpoint Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dumbell yana açış dan kastım hareketin adını bilmiyorum ama söylemiş olduğunuz gibi çekiş hareketi yanı onu anlatmak istedim fakat programım ne kadar yeterli veya doğrudur emin olamiyorum cunku trainer ım yok...kendim birşeyler yapıyorum bacak ve triceps i gözden kacırmısım... onuda yazayım...

    TRİCEPS

    -Triceps Pushdown (ip) bütün hareketler 4x8
    -Skull crusher EZ bar
    -Cable triceps extension
    -Ağırlık ile Dips

    Bacak (6.ayımı doldurmama ragmen Squat yapmıyorum hiç girmedim..)

    -ön baldır 4x10 hepsi
    -arka baldır
    -leg press
    -lunge

    Butun bu hareketlerin programlarında yanlış olan veya düzeltmem gereken bir yerler varmıdır?
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.
    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
  5. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.
    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş