Antreman programım acil yardıma ihtiyacım var

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve bydarkness tarafından 8 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. bydarkness
    Offline

    bydarkness Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2010
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle 13haftadır çalışıyorum.10. günden sonra programa geçtim
    , hocam ilgisiz gibi geliyor bana duvarda bi program var salondaki hemen hemen herkes o programı uyguluyor beni sıkmaya başladı.Benim gittiğim salon çok makara ne bileyim eğleniyorum ama sıkı çalışamıyorum.Ve salonda butterfly yok ona kafam takılıyor.16yaşındayım.:confused:

    Başlangıçtaki ölçülerim şunlardı.
    Kol:29
    KG:55di
    Boy:167
    1.ay sonunda
    Kol:30.5
    KG:54
    Boy:167
    2.ay sonunda
    Kol:31
    KG:52.5-53
    Şuan
    Kol:31.5
    KG:53

    programım

    Kanat+Trapez
    Lat-rowing+ön lat+dumbell yana çekiş+Trapez için tek hareket çeneye çekiş+Son olarak +Leg exention+calf raise.

    Göğüs+ön kol
    Benç press+Üst benç press+yatarak yana açış+Barbell curl+scott curl+tek dumbell.

    Omuz+Arka kol
    İlk hareket adını hatırlamıyorum galiba enseye çekiş+shoulder press+ayakta yana açış+caball cross+triceps+auno press+freç.

    Bu antremanlardan sonra hergun mekik yapıyorum. ama artık ne bileyim kollarım yarım santim gidiyor sizce yaşıma ve boyuma göre bu program iyimi.
     
  2. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    butter fly a göre dumbell fly çok daha yararlı bir harekettir, barfix , pullover , dips gibi hareketler unutma , rowing , squat , deadlift gibi hareketleri girmek için yaşın müsait değil zarar görebilirsin, ve her gün mekik yapma mekik omurgaya baskı yapan zarar veren bi harekettir, başka hareketler var karın için ve biraz kilo al kilon boyuna göre az ve bana kalırsa boyun kısa body i bırak yüzme ve basketle çok fazla uğraş barfix çek çünkü boyunun uzaması için fazla zamanın kalmamış ve yüzmeyle omuzlarında genişler ve oyle daha iyi bir yapın olacaktır ve yaşın 20 olunca o yapının ve boyunun , ( illa çalışmak istiyosan barfix çek , dips hareketlerini yap , şınav çek( çok fazla şınav çeşidi var hepsini dene) ve pullover hareketide boy uzamaya yardımcı olur )üstüne iyi bir kas inşaası yapabilirsin, başarılar,
     
    Son düzenleme: 9 Ağustos 2011
  3. bydarkness
    Offline

    bydarkness Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2010
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    boy sorunum yok çünki genetik en kısayım. Babam 1.69 annem 1.54 böylebi aileden 180çocuk çıkmaz. Mekiği haftada 2kez yapayım sağlam yapayım diye düşünüyorum öyle yapsam sizce iyi olur mu.
     
  4. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    dostum benim yakın bi arkadaşım var çocuk yüzmeye ve baskete çok meraklı ikisinide profösyonel olarak yapmıyor ama boyu 190 nın üstünde annesi ve babası en fazla 1.70
    sen dedikerime güven yüzme ve basketi dene pişman olmazsın , mutlaka ama mutlaka faydası olur ,
    mekiğe gelince sadece orta karının alt iç kısımlarının çalıştıran bi harekettir ancak çok fazla yaparsan alt ve birazda üst karına vurabilir tabi iç kısımlarına ama karının kaburgalara bakan kısımlarına var şunu dene
    http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=relmfu

    başarılar
     
  5. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenileri:
    2.751
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - - öncelik hakkı ihlali

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş