antreman programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve guray17 tarafından 18 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. guray17
    Offline

    guray17 Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar ben Hollandada yaşıyorum ve 1 hafta önce bodybuilding e profesyonel bi salonda eğitmenler eşliğiyle başladım ve bunu diyetisyen desteğiyle destekliyorum. Programım hakıında bi kaç sorum olucak . boyum 182 kilom 78 yapılan testlerde vücudum normal gözüküyor. haftada 5 gün çalışıyorum haftasonu ara veriyorum. Programım :
    1-10 dakika warm up
    2-Chest press : 3 set min. 15 max. 20 tekrar setler arası 40 saniye
    3-Wide grip pull down : 3 set 3 set min. 15 max. 20 tekrar setler arası 40 saniye
    -- ara 10 ila 20 dakika cardio
    4- Ab crunch : 3 set min. 15 max. 20 tekrar setler arası 40 saniye
    5-Leg press : 3 set min. 15 max. 20 tekrar setler arası 40 saniye
    6-Back extension:3 set min. 15 max. 20 tekrar setler arası 40 saniye
    --kapanış 10 dakika cardio (5 dakika cardio-5 cooling)
    programım bu şekilde ve 5 gün boyunca tekrarlıyorum. Ve bir ay sürecek. 1 ay sonra tekrar testlere ve vücudumun gelişmesi ve antremana verdiği tepki görülerek tekrar düzenlenecek... Düşüncelerinizi öğrene bilirmiyim. Doğru bir başlangıçmı ? tecrübeli kişilerden tavsiye almak beni mutlu eder. Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.....
     
  2. gags
    Offline

    gags Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir / Aliağa
    Programda kol göremiyorum eksik mi yazdınız yoksa ben mi hatalıyım
     
  3. guray17
    Offline

    guray17 Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Programda bi eksik yok bu şekilde. sadece kolda biceps ler için Wide grip pull down var... Araştırmalarım ve bazı kişilerden aldığım bilgiler sonucu bugün gerçek anlamda koçlarla oturup konuştum ve programdan memnun omadığımı söyledim bu programın kas geliştirmede faydalı olmadığını düşündüğümü ve bazı vücut geliştirme sporunu yapmış kişilerinde aynı fikirde olduğunu söyledim.. 3 koçun ortak cevabı aynıydı açıkçası biraz ikna oldum ve programı 3 hafta daha sürdürmeye karar verdim.. Bana söyledikleri ise bu programın vucut geliştirme için olmadığını bunun sadece giriş için kaslarıma ve kemiklerime hacim değil güç verme programı olduğunu söylediler. Eğer direk vücut geliştirme programına başlarsam hayatımda aktif spor yapmadığım için sakatlanabileceğimi ve gelişimin pek sağlıklı olmadığını söylediler yani 3 hafta sonra testlerden ve antreman raporlarımdan sonra kas geliştirme ve hacim kazandırma programı düzenleyeceklerini söylediler.. Ne düşünüyosunuz bu konuda? cevaplar için şimdiden teşekkürler...
     
  4. gags
    Offline

    gags Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir / Aliağa
    Bu sporda ilk 1-2 ay sırf alışma zamanı olduğu için ağır program yazılmaz bu konuda doğru fakat ben kol görmediğim için sordum yoksa geri kalan iyi bence göğüs için butterfly kol içinde barbell curl eklersen faydalı olcağını düşünüyorum ama sen yinede salondaki hocalarınla görüşebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş