Antreman Programı Hkk. Yorumlarınızı Bekliyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve shintzy tarafından 23 Haziran 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. shintzy
    Offline

    shintzy Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar,
    An itibariyle 4 saat 50 dakikadır forumda yazıları okuyorum. yeni başlayanlar için yazılan sabit konuların tümünü, ve diğer güncel yazıları okudum. antreman kategorisindeki sabit konuların tümünü ve bazı güncel yazıları okudum. sizin de tahmin edeceginiz uzere yeni baslayan bir kisi kolaylıkla yolunu bulamıyor.

    Kendim hakkında bilgi vermem gerekirse, yaş 21, 1 ay oncesine kadar 4 ay boyunca haftada 1 gün tenis, 2-3 günde üniversitenin fitnessına gittim. fakat hocanın bana hiç bir katkısı olmadı, bu 4 ayda neredeyse hiç ilerleme kaydetmedim. ne bir program hazırladı ne de yardımcı oldu. kafasına göre bugun şunu yap, bugun sunu diye bir kaç hareket söyledi. şuan yurtdışındayım, burada bir fitness salonuna yazıldım fakat ucuz oldugu için başımızda bir antranör falan yok. yani tek başıma çalışmalıyım. pazartesi çarş cuma fitness, salı perş yüzme olmak üzere 5 günümü degerlendirmeyi planlıyorum. tam 3 ay sürem var. sonrasında bulundugum yerden ayrılacagım. atletik bir yapıya sahibim. son 6 aydır kilo almaya ugraşıyorum, epey fazla yiyorum. 70'den 80'e çıktım ve bunun yeterli oldugunu düşünüyorum. belki de biraz fazla kaçırdık :) 3-4 sene yüzme geçmişim var, omuzlarım epey ideal, fakat kol genişligi az ve gogusler yeterince yok, bunlara agırlık vermeyi planlıyorum.

    Yazıyı buraya kadar hala okuyan varsa çok teşekkür ederim ilgisi için :lol:
    Şu yazıdaki:
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/body-buildinge-yeni-ba-layanlar-t12393.html

    programı aynen uygulamam nasıl olur, üstüne ne gibi degisiklikler yapabilirim? 1. ay için ön kol ve arka kol için biraz takviye yapmam nasıl olur? dedigim gibi 1 ay oncesine kadar 4 ay boyunca fitness'a gittim. biraz ortadan başlamak yerinde olacaktır.
    -Hammer Curls
    -Close-Grip Palms Down Barbell Curl
    -Concentration Curls
    -Dumbbell Kickbacks

    yine 1. ay için,
    -Incline Bench Press veya
    -Incline Dumbbell Flyes'ı
    gogusu gelistirmek için programa eklesem, yani bir gün gel bir gün dinlen aynısını tekrar et, dahil etsem verim alabilirmiyim? ya da başka bir tavsiyeniz var mı?

    Yeni bir konu açtıgım için kusura bakmayın, fakat konuları taradıgımda bu mesajın içerigine benzer bir konu bulamadım. "yüzme ve fitness beraber" alakalı 1-2 konu vardı. bir de yeni başlamıyorum, 1 ay oncesine kadar 4ay boyunca bazı basic hareketleri yapmış bulunuyorum. hoşgörünüz için teşekkür ederim,

    herkese iyi günler.
     
  2. shintzy
    Offline

    shintzy Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bir fikri olan yokmu arkadaşlar :confused:
     

Sayfayı Paylaş